وزیر گولد بر سرمایه گذاری های بودجه 2022 در مشاغل خوب، هوای پاک و اقتصاد قوی تاکید می کند

[ad_1] 14 آوریل 2022 Sault Ste. ماری، انتاریو اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا از طریق بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی، دولت کانادا سرمایه گذاری های هدفمند و مسئولانه ای انجام می دهد تا مشاغل خوب ایجاد کند، اقتصاد ما را رشد دهد و کانادایی بسازد

کد خبر : 193453
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
وزیر گولد بر سرمایه گذاری های بودجه 2022 در مشاغل خوب، هوای پاک و اقتصاد قوی تاکید می کند

[ad_1]

14 آوریل 2022 Sault Ste. ماری، انتاریو اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

از طریق بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی، دولت کانادا سرمایه گذاری های هدفمند و مسئولانه ای انجام می دهد تا مشاغل خوب ایجاد کند، اقتصاد ما را رشد دهد و کانادایی بسازد که هیچ کس در آن جا نماند.

امروز، وزیر خانواده، کودکان و توسعه اجتماعی، کارینا گولد در میزگردی با مشاغل سبز و کسب‌وکارهای فناوری پاک شرکت کرد تا در مورد اینکه چگونه سرمایه‌گذاری‌های هوشمند آب و هوایی امروز برای کارگران کانادایی، برای اقتصاد کانادا و برای کره زمین خوب است، بحث کرد.

بودجه 2022 در کانادایی ها سرمایه گذاری می کند و زندگی را مقرون به صرفه تر می کند. سرمایه‌گذاری‌های بودجه 2022 تضمین می‌کند که کارگران کانادایی مهارت‌های مورد نیاز برای مشاغل پردرآمد امروز و فردا را دارند و کار را برای مهاجران ماهری که اقتصاد ما به آن نیاز دارد، آسان‌تر می‌کند تا کانادا را به خانه خود تبدیل کند. بودجه سرمایه گذاری های قابل توجه بیشتری در مراقبت از کودکان مقرون به صرفه، در سیستم مراقبت های بهداشتی عمومی ما، و در پیشبرد آشتی با مردم بومی انجام می دهد.

بودجه 2022 همچنین بر روی آینده کانادا و اقتصاد پاکی که آن را هدایت می کند سرمایه گذاری می کند. برای کمک به کانادایی‌ها و کسب‌وکارهای کانادایی از انتقال جهانی به اقتصاد پاک بهره‌مند شوند، بودجه 2022 شامل مشوق‌های جدیدی برای توسعه فناوری‌های پاک و جذب، استفاده و ذخیره‌سازی کربن است. دولت بیش از 3 میلیارد دلار در بودجه سرمایه گذاری خواهد کرد تا وسایل نقلیه بدون آلایندگی را برای کانادایی ها مقرون به صرفه تر کند و شبکه ملی ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه بدون آلایندگی را بسازد و گسترش دهد و همچنین سرمایه گذاری های جدیدی در انرژی پاک انجام دهد. علاوه بر این، بودجه 2022 سرمایه‌گذاری‌های بیشتری را برای حفاظت از زمین، دریاچه‌ها و اقیانوس‌ها، از جمله تمدید و گسترش طرح حفاظت از اقیانوس‌ها و حمایت از کمیسیون شیلات دریاچه‌های بزرگ انجام خواهد داد.

رشد اقتصادی و نوآوری کلید شکوفایی بلندمدت کانادا است. سرمایه‌گذاری‌های جدید شامل راه‌اندازی صندوق رشد کانادا پیشرو در جهان است که ده‌ها میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خصوصی در صنایع کانادا و مشاغل کانادا جذب می‌کند، و یک آژانس نوآوری و سرمایه‌گذاری جدید که به افزایش بهره‌وری و رشد در سرتاسر اقتصاد ما کمک می‌کند. بودجه همچنین اجرای اولین استراتژی مواد معدنی حیاتی کانادا را پیشنهاد می کند – استراتژی که هزاران شغل خوب ایجاد می کند و بر نیاز روزافزون به مواد معدنی مورد استفاده در همه چیز از تلفن گرفته تا خودروهای برقی سرمایه گذاری می کند. اقدامات همچنین شامل گام‌هایی برای ایجاد زنجیره‌های تامین انعطاف‌پذیرتر و کاهش مالیات برای کسب‌وکارهای کوچک در حال رشد کانادا است.

کانادا با کمترین نسبت بدهی خالص به تولید ناخالص داخلی در میان تمام کشورهای G7 وارد این بیماری همه گیر شد – مزیتی که از آن زمان نسبت به سایر کشورها افزایش یافته است. کانادا بهترین احیای مشاغل را در G7 داشته است و تا مارس 2022، 115 درصد از مشاغل از دست رفته در اوج همه گیری را بازیابی کرده است، با نرخ بیکاری که تنها 5.3 درصد است که پایین ترین نرخ ثبت شده از سال 1976 است. .

با بودجه 2022، کانادا این موقعیت پیشرو را حفظ خواهد کرد و رویکرد مسئولیت مالی خود را برای رشد اقتصادی و ایجاد اقتصادی مناسب برای همه حفظ خواهد کرد. بسیار مهم است که از لنگر مالی دولت حمایت می کند – کاهش نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی و کاهش کسری های مرتبط با COVID-19، که تضمین می کند که منابع مالی کانادا در بلندمدت پایدار بماند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.