وزیر گارنو ماموریت فرستاده ویژه دیون برای حمایت از دموکراسی ارمنستان را اعلام کرد

[ad_1] 25 ژوئن 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا مارک گارنو ، وزیر امور خارجه ، امروز اعلام کرد که استفان دیون ، سفیر در آلمان و فرستاده ویژه اتحادیه اروپا و اروپا ، مأموریتی را برای بررسی گزینه های کانادا برای حمایت بهتر از دموکراسی ارمنی بر عهده خواهد گرفت. کانادا

کد خبر : 98817
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
وزیر گارنو ماموریت فرستاده ویژه دیون برای حمایت از دموکراسی ارمنستان را اعلام کرد

[ad_1]

25 ژوئن 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا

مارک گارنو ، وزیر امور خارجه ، امروز اعلام کرد که استفان دیون ، سفیر در آلمان و فرستاده ویژه اتحادیه اروپا و اروپا ، مأموریتی را برای بررسی گزینه های کانادا برای حمایت بهتر از دموکراسی ارمنی بر عهده خواهد گرفت.

کانادا با تکیه بر همکاری مشترک سالهای اخیر و روابط طولانی مدت بین مردم ما ، متعهد شده است تا با ارمنستان برای پیشرفت دموکراتیک خود همکاری کند ، که نه تنها برای جامعه ارمنی بلکه برای منطقه از اهمیت حیاتی برخوردار است.

فرستاده ویژه دیون گزینه هایی را در مورد چگونگی تشویق کانادا به تلاش های مداوم جامعه مدنی ارمنستان ، تقویت نهادهای دموکراتیک ، افزایش تعامل ارمنستان با نهادهای چند جانبه و رشد اقتصادی فراگیر بررسی خواهد کرد. هدف این است که در نتیجه این مأموریت ، حمایت جامعه کانادایی به نفع دموکراسی ارمنی به طور مستمر تثبیت شود.

کار او چندین ماه به طول خواهد انجامید و شامل مشاوره های مجازی با طیف وسیعی از ذینفعان در کانادا و شرکای خود در ارمنستان می شود. در صورت مجوز سفر COVID-19 ، وی همچنین به ارمنستان سفر می کند تا با اعضای ارشد دولت ارمنستان و ادارات کلیدی و همچنین سفارتخانه های شریک ، گروه های جامعه مدنی ، سازمان های بین المللی ، نمایندگان بخش خصوصی و رسانه های محلی ملاقات کند. وی همچنین با نمایندگان پارلمان و کارکنان دولت مشارکت در پروژه مرکز پارلمانی با بودجه کانادا ملاقات خواهد کرد.

این مأموریت اهمیت کانادا را برای موفقیت دموکراسی ارمنی اهمیت می دهد. فرستاده ویژه پس از انجام مأموریت ، یافته های خود را به وزیر گارنو گزارش می دهد. این شامل توصیه هایی برای مشارکت آتی کانادا با ارمنستان در جهت تحقق بیشتر جاه طلبی های دموکراتیک آن خواهد بود.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.