وزیر گارنو دیدار خود از کرانه باختری را به پایان رساند

[ad_1] 5 ژوئیه 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا مارک گارنو ، وزیر امور خارجه ، امروز یک سفر رسمی به کرانه باختری انجام داد و در آنجا با محمود عباس ، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ، محمد اشتایه ، نخست وزیر و دکتر ریاض مالکی ، وزیر امور خارجه و خارج

کد خبر : 97418
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
وزیر گارنو دیدار خود از کرانه باختری را به پایان رساند

[ad_1]

5 ژوئیه 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا

مارک گارنو ، وزیر امور خارجه ، امروز یک سفر رسمی به کرانه باختری انجام داد و در آنجا با محمود عباس ، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ، محمد اشتایه ، نخست وزیر و دکتر ریاض مالکی ، وزیر امور خارجه و خارج نشینان دیدار کرد.

در این ملاقات ها ، وزیر گفت که کانادا حامی قاطع مردم فلسطین است و بر تعهد دیرینه کانادا به هدف صلح جامع ، عادلانه و پایدار در خاورمیانه تاکید کرد. کانادا به رسمیت شناختن حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین ، به همکاری و همکاری دیپلماتیک خود با شرکای منطقه ای و جامعه بین المللی برای کمک به حمایت از صلح و امنیت پایدار ، ارائه کمک های بشردوستانه و پیشبرد حقوق بشر و برابری جنسیتی ادامه می دهد.

وزیر ناامیدی کانادا را از تصمیم به تعویق انداختن انتخابات فلسطین اعلام کرد و از مقامات خواست در اسرع وقت این انتخابات را برگزار کنند.

وزیر تاکید ویژه ای بر کمک به آسیب پذیرترین فلسطینی ها و مشارکت معنادار زنان و جوانان در تلاش های صلح و امنیت داشت. در این رابطه ، وزیر از تعهد حداکثر 2 میلیون دلار برای حمایت از زنان سازنده صلح و سازمان های جامعه مدنی تحت رهبری زنان که در پیشگیری از درگیری ها فعالیت می کنند ، و همچنین تا 1 میلیون دلار برای حمایت از طرح هایی که به ترویج شیوه های دموکراتیک و تقویت مشارکت کمک می کند ، خبر داد. زنان و جوانان در فرایندهای تصمیم گیری این بودجه از 25 میلیون دلاری ترودو ، نخست وزیر در ماه مه برای حمایت از غیرنظامیان فلسطینی ، گرفته شده است.

وزیر گارنو در یک میزگرد با کارگران بشردوستانه مستقر در غزه گفتگو کرد. با میزبانی لین هاستینگز ، معاون هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد ، هماهنگ کننده مقیم و بشردوستانه برای سرزمین های اشغالی فلسطین ، این میزگرد فرصتی را برای بحث در مورد تلاش های مداوم بازسازی و بازسازی در غزه ارائه کرد و قدردانی کانادا را از کارهای نجات بخش آنها اعلام کرد.

وزیر گارنو همچنین از پارک تکنو در دانشگاه بیرزیت دیدن کرد تا تأثیر سرمایه گذاری 9 میلیون دلاری کانادا را در پروژه ایجاد فرصتهای درآمد برای زنان و جوانان از Cowater International ، که به منظور افزایش فرصتهای اقتصادی برای کارآفرینان و افزایش رفاه برای زنان و جوانان کم درآمد تأسیس شده است ، مشاهده کند. کرانه باختری در این بازدید ، مهندسان و کارآفرینان فلسطینی ارائه هایی در مورد ابتکارات نوآورانه خود در زمینه انرژی های تجدیدپذیر ارائه کردند که برای تأمین منابع مالی و خدمات جوجه کشی تجاری توسط شتاب دهنده جریان انتخاب شده اند.

وزیر گارنو همچنین با رهبران جامعه فلسطینی ملاقات کرد تا مستقیماً در مورد تلاش های صلح فلسطین و اسرائیل از آنها صحبت کرده و درباره مشارکت دموکراتیک صحبت کنند. وی همچنین بر اهمیت حمایت از فرایندهای دموکراتیک فراگیر و حقوق بشر از جمله آزادی بیان و تجمع مسالمت آمیز تاکید کرد. وی نگرانی های خاصی را در مورد حمله به روزنامه نگاران و زنان مطرح کرد. وزیر در سخنانی درگذشت نزار بانات ، فعال سیاسی فلسطینی ، خواستار شفافیت ، پاسخگویی و احترام به حاکمیت قانون شد.

وزیر گارنو در سفر خود مجدداً موضع دیرینه کانادا و نگرانی های خود را درباره ادامه گسترش شهرک سازی ها ، تخریب ها و تخلیه ها مانع جدی برای دستیابی به صلح و ضرورت توقف این فعالیت ها عنوان کرد. وزیر همچنین بر تعهد کانادا به راه حل دو کشوری تاکید کرد و گفت که مردم فلسطین و اسرائیل در صلح و امنیت در کنار هم زندگی می کنند و حقوق بشر آنها کاملاً رعایت می شود.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.