وزیر گارنو با مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد

[ad_1] 5 ژوئیه 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا مارک گارنو ، وزیر امور خارجه ، امروز با محمود عباس ، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ، دکتر محمد اشتایه ، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین و دکتر ریاض ملکی ، وزیر امور خارجه و خارج نشینان تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد. به

کد خبر : 97512
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
وزیر گارنو با مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد

[ad_1]

5 ژوئیه 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا

مارک گارنو ، وزیر امور خارجه ، امروز با محمود عباس ، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ، دکتر محمد اشتایه ، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین و دکتر ریاض ملکی ، وزیر امور خارجه و خارج نشینان تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد. به

وزیر گارنو با ابراز همدردی کانادا با خانواده هایی که عزیزان خود را در درگیری اخیر از دست داده اند ، و بر نگرانی های شدید کانادا در مورد تأثیر بشردوستانه آن بر فلسطینی ها تأکید کرد.

وزیر بر تعهد دیرینه کانادا برای حمایت از مردم فلسطین تأکید کرد. وی با اعلام بیانیه 25 میلیون دلاری ترودو از سوی نخست وزیر برای فلسطینیان تحت تأثیر خشونت های اخیر در غزه و کرانه باختری ، خاطرنشان کرد که کانادا به سرعت اقدام به تأمین 10 میلیون دلار برای نیازهای فوری بشردوستانه کرده است.

وزیر گارنو موضع دیرینه کانادا و نگرانی های خود را در مورد اینکه گسترش مداوم شهرک ها ، تخریب ها و تخلیه ها مانعی جدی برای دستیابی به صلح و نیاز به توقف این فعالیت ها است ، مجدداً بیان کرد. وزیر همچنین بر تعهد کانادا به راه حل دو کشوری تاکید کرد و گفت که مردم فلسطین و اسرائیل در صلح و امنیت در کنار هم زندگی می کنند و حقوق بشر آنها کاملاً رعایت می شود.

وزیر بر ناامیدی کانادا از تصمیم به تعویق انداختن انتخابات فلسطین تأکید کرد و از مقامات خواست تا در اسرع وقت این انتخابات را برای اطمینان از تجدید دموکراتیک و پاسخگویی برگزار کنند.

وزیر کشور ناراحتی عمیق کانادا را از مرگ نزار بانات ، فعال سیاسی در حین بازداشت نیروهای امنیتی فلسطین ابراز کرد و از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تحقیقات معتبر و شفاف در مورد مرگ وی انجام داده و مسئولان را بازخواست کند. وزیر همچنین نگرانی کانادا را در مورد حملات به معترضان از جمله حمله به زنان و روزنامه نگاران بیان کرد و حمایت قاطع کانادا از آزادی بیان و تجمع مسالمت آمیز را ابراز کرد.

وزیر گارنو و گفتگوکنندگانش توافق کردند که به همکاری و همکاری بین المللی برای حمایت از ایجاد یک کشور مستقل ، پایدار ، دموکراتیک و سرزمینی فلسطینی ادامه دهند که در صلح و امنیت با اسرائیل و همسایگانش زندگی می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.