وزیر کوالترو سرمایه گذاری برای حمایت از مشاغل ماهر را در بودجه 2022 برجسته می کند

[ad_1] 14 آوریل 2022 ونکوور، بریتیش کلمبیا از طریق بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی، دولت کانادا سرمایه گذاری های هدفمند و مسئولانه ای را برای ایجاد مشاغل خوب، رشد اقتصاد ما و ساختن کانادایی انجام می دهد که هیچ کس در آن جا نماند. امروز،

کد خبر : 193485
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۴۴
وزیر کوالترو سرمایه گذاری برای حمایت از مشاغل ماهر را در بودجه 2022 برجسته می کند

[ad_1]

14 آوریل 2022 ونکوور، بریتیش کلمبیا

از طریق بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی، دولت کانادا سرمایه گذاری های هدفمند و مسئولانه ای را برای ایجاد مشاغل خوب، رشد اقتصاد ما و ساختن کانادایی انجام می دهد که هیچ کس در آن جا نماند.

امروز، وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و گنجاندن معلولان، کارلا کوالترو، با فصل (118) بریتیش کلمبیا از انجمن بین‌المللی عایق‌های گرما و یخبندان، در ونکوور، بریتیش کلمبیا دیدار کرد تا سرمایه‌گذاری‌های کانادا برای حمایت از کانادایی‌های بیشتر برای دریافت گواهینامه را برجسته کند. تاجران در دسترس برای استخدام مشاغل مورد تقاضا در سراسر کانادا.

بودجه 2022 برای کمک به کارآموزانی از گروه‌های کم‌نمایش – از جمله زنان، تازه‌واردها، افراد دارای معلولیت، افراد بومی، و کانادایی‌های نژادپرستانه- سرمایه‌گذاری می‌کند تا از طریق مربیگری، خدمات شغلی و تطبیق شغل، مشاغلی را در مشاغل ماهر شروع کنند و موفق شوند. همچنین پیشنهاد می‌کند که میز مشاوره‌ای جدید به رهبری اتحادیه راه‌اندازی شود که اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی را گرد هم می‌آورد تا به دولت در مورد سرمایه‌گذاری‌های اولویت‌دار برای کمک به کارگران در جهت‌یابی بازار کار در حال تغییر، با تمرکز ویژه بر کارگران ماهر در معرض خطر، توصیه کند. بخش ها و مشاغل برای حمایت بیشتر از تجار برای استخدام در سراسر کانادا، دولت یک کسر تحرک نیروی کار جدید را معرفی خواهد کرد، که به رسمیت شناختن مالیات در هزینه های سفر و جابجایی موقت برای تاجران و کارآموزان واجد شرایط را فراهم می کند.

کانادا با کمترین نسبت بدهی خالص به تولید ناخالص داخلی در میان تمام کشورهای G7 وارد این بیماری همه گیر شد – مزیتی که از آن زمان نسبت به سایر کشورها افزایش یافته است. کانادا بهترین احیای مشاغل را در G7 داشته است و تا مارس 2022، 115 درصد از مشاغل از دست رفته در اوج همه گیری را بازیابی کرده است، با نرخ بیکاری که فقط 5.3 درصد است که پایین ترین نرخ در تاریخ است. از سال 1976

با بودجه 2022، کانادا این موقعیت پیشرو و رویکرد مالی مسئولانه خود را برای رشد اقتصادی در جهت ایجاد اقتصادی مناسب برای همه حفظ خواهد کرد. بسیار مهم است که از لنگر مالی دولت حمایت می کند – کاهش نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی و کاهش کسری های مربوط به COVID-19، که تضمین می کند که منابع مالی کانادا در بلندمدت پایدار بماند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.