وزیر پتیتپاس تیلور بازدید سازنده خود را از نمایشگاه غذاهای دریایی آمریکای شمالی در بوستون به پایان رساند

[ad_1] وزیر برای تبلیغ شرکت های کانادایی اقیانوس اطلس در بزرگترین نمایشگاه غذاهای دریایی آمریکای شمالی سفر کرد و با رهبران صنعت مستقر در نیوانگلند دیدار کرد. 15 مارس 2022 · مونکتون، نیوبرانزویک · آژانس فرصت‌های آتلانتیک کانادا (ACOA) محترم ژینت پتیپاس تیلور، وزیر زبان های رسمی و وزیر مسئول ACOA، سفر سه روزه خود

کد خبر : 179179
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
وزیر پتیتپاس تیلور بازدید سازنده خود را از نمایشگاه غذاهای دریایی آمریکای شمالی در بوستون به پایان رساند

[ad_1]

وزیر برای تبلیغ شرکت های کانادایی اقیانوس اطلس در بزرگترین نمایشگاه غذاهای دریایی آمریکای شمالی سفر کرد و با رهبران صنعت مستقر در نیوانگلند دیدار کرد.

15 مارس 2022 · مونکتون، نیوبرانزویک · آژانس فرصت‌های آتلانتیک کانادا (ACOA)

محترم ژینت پتیپاس تیلور، وزیر زبان های رسمی و وزیر مسئول ACOA، سفر سه روزه خود را به بوستون به پایان رساند و در آنجا از محصولات و شرکت های آتلانتیک کانادا حمایت کرد و با رهبران تجاری نیوانگلند برای ارتقاء وجهه آتلانتیک کانادا در بازار جهانی دیدار کرد.

روز یکشنبه، 13 مارس، وزیر پتیپاس تیلور در نمایشگاه غذاهای دریایی آمریکای شمالی (SENA) حضور یافت و با تولیدکنندگان ماهی و غذاهای دریایی کانادایی اقیانوس اطلس دیدار کرد و از آنها حمایت کرد. پس از دو سال غیبت در SENA، نمایندگان ماهی و غذاهای دریایی آتلانتیک کانادا روابط خود را تجدید کردند و به دنبال بازارهای پیشرو جدید بودند که فروش تجاری آینده را برای سال های آینده ایجاد می کند.

وزیر پتیپاس تیلور همچنین با نمایندگان کارآفرینان کانادایی نیوانگلند (CENE) و کانادایی‌های آتلانتیک شرکت‌کنندگان در شتابدهنده فناوری کانادا (CTA) ملاقات کرد تا در مورد اینکه چگونه CTA باعث رشد کسب‌وکار و ایجاد شغل در آتلانتیک کانادا می‌شود، گفتگو کرد.

روز دوشنبه، 14 مارس، وزیر پتیپاس تیلور در گفتگو با رهبران تجاری مستقر در نیوانگلند در مورد پتانسیل رشد اقتصاد آبی آتلانتیک کانادا شرکت کرد. این نشست به میزبانی آقای راجر کازنر، سرکنسول کانادا در بوستون برگزار شد و آقای جویس موری، وزیر شیلات، اقیانوس‌ها و گارد ساحلی کانادا و نمایندگانی از موسسات تحقیقاتی و آموزشی نیوانگلند و سازمان‌های توسعه اقتصادی حضور داشتند.

وزیر پتیپاس تیلور همچنین با مدیران ارشد صنایع وابسته ماساچوست (AIM)، شورای نیوانگلند (NEC) و شرکت جان ناگل با هدف ایجاد روابط کلیدی تجاری و صنعتی و افزایش تجارت بین آتلانتیک کانادا و نیو گفتگو کرد. انگلستان.

فقط در سال گذشته، صادرات جهانی ماهی و غذاهای دریایی از اقیانوس اطلس کانادا 6.7 میلیارد دلار ارزش داشت که 44 درصد افزایش نسبت به سال قبل و یکی از بالاترین ها در بیش از ده سال گذشته است. از این میان، صادرات خرچنگ تازه، خنک و زنده از آتلانتیک کانادا در سال گذشته افزایش یافته و به ارزش 1.2 میلیارد دلار رسیده است.

از طریق گفت‌وگوی تعاملی با شرکای بین‌المللی، سهامداران و نمایندگان صنعت، دولت کانادا متعهد است به شرکت‌های بیشتری کمک کند تا فرصت‌های بازار جدید را برای رشد کسب‌وکار خود و همچنین ایجاد مشاغل با درآمد خوب برای کانادایی‌ها کشف کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.