وزیر پارلمان، Drouin، 7.4 میلیون دلار را برای حمایت از شیوه های کشاورزی پایدار در انتاریو برجسته می کند

[ad_1] 9 فوریه 2022 – سنت آلبرت، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا در سراسر کشور، کشاورزان کانادایی در خط مقدم بحران آب و هوا هستند. دولت کانادا از کشاورزان از طریق چالش های آب و هوایی امروز، از جمله خشکسالی، سیل و دیگر آب و هوای شدید حمایت می کند، در

کد خبر : 168195
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۶:۳۲
وزیر پارلمان، Drouin، 7.4 میلیون دلار را برای حمایت از شیوه های کشاورزی پایدار در انتاریو برجسته می کند

[ad_1]

9 فوریه 2022 – سنت آلبرت، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

در سراسر کشور، کشاورزان کانادایی در خط مقدم بحران آب و هوا هستند. دولت کانادا از کشاورزان از طریق چالش های آب و هوایی امروز، از جمله خشکسالی، سیل و دیگر آب و هوای شدید حمایت می کند، در حالی که در راه حل های فناوری پاک سرمایه گذاری می کند که آینده سالم تری را برای نسل های آینده می سازد.

امروز، فرانسیس دروین، دبیر پارلمانی وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، همراه با آریل کایاباگا، عضو پارلمان لندن غرب، حمایت بیش از 7.4 میلیون دلاری را برای 17 پروژه که تاکنون در سراسر انتاریو تحت برنامه پاکسازی کشاورزی تصویب شده است، برجسته کردند. برنامه فناوری (ACT). این به کشاورزان کمک می کند تا با آب و هوای در حال تغییر سازگار شوند و رقابت درازمدت آنها را افزایش دهند و در عین حال انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش دهند. این بودجه بر سه حوزه اولویت متمرکز شده است: انرژی سبز و بهره وری انرژی. کشاورزی دقیق؛ و اقتصاد زیستی

به عنوان بخشی از اطلاعیه امروز، JE Henderson Farms Ltd. در Mount Brydges به طور مجازی میزبان وزیر پارلمان، Drouin و عضو پارلمان Kayabaga بود تا واحد زیست توده جدید خود را برای جایگزینی واحد پروپان در خشک کن غلات خود به نمایش بگذارد، که از طریق ACT – سرمایه گذاری جریان پذیرش امکان پذیر شد. به 127000 دلار

Roelofsen Nursery Ltd. در Otterville همچنین به وزیر پارلمان Drouin و عضو پارلمان Kayabaga ماشین کشاورزی دقیق جدید خود را با موقعیت یابی GPS و حسگرهای سطح کارخانه برای مدیریت عملکرد مهدکودک مزرعه خود در حالی که سوخت دیزل و وابستگی به استفاده از مواد شیمیایی را کاهش می دهد، نشان داد که از طریق ACT امکان پذیر شده است. بودجه Adoption Stream تا 183000 دلار.

وزیر پارلمان، Drouin و عضو پارلمان Kayabaga نیز به طور مجازی از Ontario Genomics در تورنتو بازدید کردند تا در مورد چگونگی کمک این سازمان به سازمان های شریک در تبدیل زباله های کشاورزی به پلاستیک های زیستی، فرآیندی که قصد دارد منجر به کاهش هزینه های انرژی، بهبود عملکرد و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای شود، بازدید کردند. انتاریو ژنومیکس با بودجه 1.26 میلیون دلاری از طریق جریان تحقیقات و نوآوری ACT، کنسرسیومی را برای تسریع بهینه سازی فرآیندهای آزمایشگاهی، آزمایشی تجهیزات پردازش تجاری و تولید نمونه های آزمایش مواد برای استفاده شرکای صنعتی مدیریت خواهد کرد.

تحت برنامه ACT، Adoption Stream از خرید و نصب فناوری‌ها و فرآیندهای پاک تجاری در دسترس با اولویت آن‌هایی که شواهدی از انتشار گازهای گلخانه‌ای و سایر مزایای زیست‌محیطی را نشان می‌دهند، پشتیبانی می‌کند. جریان تحقیق و نوآوری از نوآوری های قبل از بازار، از جمله فعالیت های تحقیق، توسعه، نمایش و تجاری سازی برای توسعه فناوری های پاک متحول کننده و امکان گسترش فناوری های فعلی پشتیبانی می کند.

اعلامیه امروز مبتنی بر کارهایی است که در حال حاضر برای کمک به کشاورزان در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و توسعه فناوری برای انطباق با تغییرات آب و هوایی انجام شده است. برنامه فناوری پاک کشاورزی (ACT) بخشی از طرح اقلیم تقویت شده دولت است. یک محیط سالم و یک اقتصاد سالم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.