وزیر پارلمان، Drouin، نزدیک به 730,000 دلار برای حمایت از شیوه های کشاورزی پایدار در شرق انتاریو اعلام کرد.

[ad_1] 18 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا در سراسر کشور، کشاورزان کانادایی در خط مقدم بحران آب و هوا هستند. دولت کانادا از کشاورزان از طریق چالش های آب و هوایی امروز، از جمله خشکسالی، سیل و دیگر آب و هوای شدید حمایت می کند، در حالی

کد خبر : 168061
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷
وزیر پارلمان، Drouin، نزدیک به 730,000 دلار برای حمایت از شیوه های کشاورزی پایدار در شرق انتاریو اعلام کرد.

[ad_1]

18 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

در سراسر کشور، کشاورزان کانادایی در خط مقدم بحران آب و هوا هستند. دولت کانادا از کشاورزان از طریق چالش های آب و هوایی امروز، از جمله خشکسالی، سیل و دیگر آب و هوای شدید حمایت می کند، در حالی که در راه حل های فناوری پاک سرمایه گذاری می کند که آینده سالم تری را برای نسل های آینده می سازد.

امروز، فرانسیس دروین، دبیر پارلمانی وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی و نماینده مجلس گلنگاری-پرسکات-راسل، از حمایت نزدیک به 730,000 دلار برای چهار پروژه جریان پذیرش مصوب تحت برنامه فناوری پاک کشاورزی (ACT) در سال جاری خبر داد. انتاریوی شرقی این به کشاورزان کمک می کند تا با آب و هوای در حال تغییر سازگار شوند و رقابت درازمدت آنها را افزایش دهند و در عین حال انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش دهند. این بودجه بر سه حوزه اولویت متمرکز شده است: انرژی سبز و بهره وری انرژی. کشاورزی دقیق؛ و اقتصاد زیستی

شرکت Degroot Horizon Dairy، یک مزرعه تولید شیر و گاو در هاموند، تا 188437 دلار برای نصب یک سیستم خورشیدی فتوولتائیک جدید روی پشت بام دریافت خواهد کرد.

Ferme Avicole MS Leroux Ltée.، یک مزرعه طیور ارگانیک در St-Isidore، برای نصب یک سیستم خورشیدی فتوولتائیک روی پشت بام تا سقف 145515 دلار دریافت خواهد کرد.

La Ferme Ben Ray Mo Ltd.، یک مزرعه لبنی نسل سوم در سنت آلبرت، تا 190825 دلار برای خرید و نصب یک سیستم خورشیدی جدید دریافت می کند.

Ferme DesRosiers، مزرعه ای که محصولات نقدی مانند سویا، گندم و ذرت را در سنت آلبرت پرورش می دهد، تا 204057 دلار برای نصب یک خشک کن غلات جدید و کارآمدتر دریافت می کند.

تحت برنامه ACT، Adoption Stream از خرید و نصب فناوری‌ها و فرآیندهای پاک تجاری در دسترس با اولویت آن‌هایی که شواهدی از انتشار گازهای گلخانه‌ای و سایر مزایای زیست‌محیطی را نشان می‌دهند، پشتیبانی می‌کند. جریان تحقیق و نوآوری از نوآوری های قبل از بازار، از جمله فعالیت های تحقیق، توسعه، نمایش و تجاری سازی برای توسعه فناوری های پاک متحول کننده و امکان گسترش فناوری های فعلی پشتیبانی می کند.

اعلامیه امروز مبتنی بر کارهایی است که در حال حاضر برای کمک به کشاورزان برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و توسعه فناوری برای انطباق با تغییرات آب و هوایی انجام شده است. برنامه فناوری پاک کشاورزی (ACT) بخشی از طرح اقلیم تقویت شده دولت، محیط زیست سالم و اقتصاد سالم است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.