وزیر ویلکینسون مبلغ 32.2 میلیون دلار را برای حمایت از پروژه توسعه آبی آتلین اعلام کرد

[ad_1] 11 آوریل 2022 Whitehorse، Yukon Natural Resources Canada در سراسر کشور، جوامع انرژی پاک و قابل اعتماد را به عنوان کلید مبارزه با تغییرات آب و هوایی و در عین حال ساختن آینده ای امن تر و انعطاف پذیرتر شناسایی می کنند. دولت کانادا در پروژه های انرژی پاک تحت رهبری جامعه با جوامع

کد خبر : 192090
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۱۸
وزیر ویلکینسون مبلغ 32.2 میلیون دلار را برای حمایت از پروژه توسعه آبی آتلین اعلام کرد

[ad_1]

11 آوریل 2022 Whitehorse، Yukon Natural Resources Canada

در سراسر کشور، جوامع انرژی پاک و قابل اعتماد را به عنوان کلید مبارزه با تغییرات آب و هوایی و در عین حال ساختن آینده ای امن تر و انعطاف پذیرتر شناسایی می کنند. دولت کانادا در پروژه های انرژی پاک تحت رهبری جامعه با جوامع بومی دوردست سرمایه گذاری می کند تا سوخت های فسیلی را جابجا کند و آشتی و خودمختاری را پیش ببرد.

در بودجه 2022، دولت کانادا سرمایه گذاری های هدفمند و مسئولانه ای را برای ایجاد شغل و رفاه امروز و ساختن آینده اقتصادی قوی تری برای همه کانادایی ها انجام داد.

امروز، جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، به همراه محترم سندی سیلور، نخست وزیر یوکان؛ جناب جان استرایکر، وزیر مسئول شرکت توسعه یوکان و شرکت انرژی یوکان؛ و برندان هانلی، عضو پارلمان یوکان، از سرمایه گذاری 32.2 میلیون دلاری از طریق صندوق اقتصاد کم کربن در شراکت محدود انرژی خانگی Tlingit برای پروژه توسعه آب آتلین خبر دادند.

این پروژه تاسیسات برق آبی دو مگاواتی (MW) موجود متعلق به بومی ها را در آتلین پیش از میلاد با هشت و نیم مگاوات اضافی انرژی زمستانی گسترش می دهد و این توان جدید را از طریق یک خط انتقال جدید به شبکه یوکان صادر می کند. این پروژه برق پاکیزه را به یوکان می رساند، به این منطقه کمک می کند تا انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش دهد و به اهداف تعیین شده در استراتژی آینده پاک ما دست یابد و در عین حال تضمین کند که نرخ برق برای یوکانرها پایین است.

منابع طبیعی کانادا تا سقف 50 میلیون دلار از طریق برنامه مسیرهای برقی و تجدیدپذیر هوشمند متعهد شده است و به همکاری با Tlingit Homeland Energy LP برای پیشبرد برنامه پروژه خود ادامه خواهد داد. در بودجه سال 2022 دولت یوکان، دولت یوکان 50 میلیون دلار را طی پنج سال آینده به پروژه توسعه آبی آتلین اختصاص داده است که شامل 15 میلیون دلار برای پروژه امسال است.

از طریق طرح‌هایی مانند صندوق اقتصاد کم کربن و برنامه انرژی‌های تجدیدپذیر هوشمند و مسیرهای برق‌رسانی، دولت کانادا به همکاری با شرکای خود در سراسر کشور برای کاهش آلودگی و ایجاد جوامع قوی و انعطاف‌پذیر ادامه می‌دهد و در عین حال مشاغل خوب و رشد اقتصادی پایدار و پاک را ایجاد می‌کند. .

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.