وزیر ویلکینسون فصل کاشت دو میلیارد درخت را آغاز کرد

22 آوریل 2022 نیو وست مینستر، منابع طبیعی بریتیش کلمبیا کانادا کاشت دو میلیارد درخت در سراسر کشور به تلاش های کانادا برای مقابله با بحران های دوگانه تغییر آب و هوا و از دست دادن تنوع زیستی کمک می کند. درختان کربن را از جو جذب و ذخیره می کنند، کیفیت هوا و آب

کد خبر : 197311
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
وزیر ویلکینسون فصل کاشت دو میلیارد درخت را آغاز کرد


22 آوریل 2022 نیو وست مینستر، منابع طبیعی بریتیش کلمبیا کانادا

کاشت دو میلیارد درخت در سراسر کشور به تلاش های کانادا برای مقابله با بحران های دوگانه تغییر آب و هوا و از دست دادن تنوع زیستی کمک می کند. درختان کربن را از جو جذب و ذخیره می کنند، کیفیت هوا و آب را بهبود می بخشند، از تنوع زیستی حمایت می کنند و هزاران شغل خوب ایجاد و پشتیبانی می کنند.

امروز، به عنوان بخشی از جشن روز زمین، محترم جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، فصل درختکاری 2022 کانادا را در پارک کوئینز در نیو وست مینستر، بریتیش کلمبیا، با کاشت درخت به عنوان بخشی از برنامه 2 میلیارد درخت (2BT) به طور رسمی آغاز کرد. ).

2BT که در سال 2021 راه اندازی شد، بخشی از رویکرد گسترده تر دولت کانادا برای راه حل های آب و هوایی مبتنی بر طبیعت است. این به تلاش های کانادا برای کاهش تغییرات آب و هوایی و در عین حال دستیابی به اهداف کلیدی تنوع زیستی و حفاظت و همچنین حمایت از رفاه انسان کمک می کند.

این برنامه در مسیر رسیدن به هدف دو میلیارد درخت در دهه آینده است و به گونه ای طراحی شده است که در هر سال کاشت درختان بیشتری نسبت به سال قبل کاشته شود. در سال اول، این برنامه موافقتنامه هایی را برای حمایت از کاشت 30 میلیون درخت، که بیش از 50 گونه در بیش از 500 مکان در سراسر استان ها پیش بینی شده بود، امضا کرد. در آینده، دولت کانادا در حال امضای قراردادهای بلندمدت برای تضمین کاشت بیش از 10 سال است. تا سال 2026، هدف این برنامه کاشت 250 تا 350 میلیون درخت در سال است.

وزیر ویلکینسون در هفته های آینده به روز رسانی برنامه را ارائه خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که کانادایی ها از این ابتکار مهم مطلع می شوند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.