وزیر ویلکینسون بر سرمایه گذاری خوشه های نوآوری در بودجه 2022 تاکید می کند

[ad_1] 14 آوریل 2022 ساسکاتون، ساسکاچوان که در بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی، دولت کانادا سرمایه گذاری های هدفمند و مسئولانه ای را برای ایجاد مشاغل خوب، رشد اقتصاد ما و ساختن کانادایی انجام می دهد که هیچ کس در آن جا نماند. امروز، محترم

کد خبر : 193643
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
وزیر ویلکینسون بر سرمایه گذاری خوشه های نوآوری در بودجه 2022 تاکید می کند

[ad_1]

14 آوریل 2022 ساسکاتون، ساسکاچوان

که در بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی، دولت کانادا سرمایه گذاری های هدفمند و مسئولانه ای را برای ایجاد مشاغل خوب، رشد اقتصاد ما و ساختن کانادایی انجام می دهد که هیچ کس در آن جا نماند.

امروز، محترم جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی کانادا، با صنایع پروتئین کانادا دیدار کرد تا نشان دهد که چگونه دولت کانادا با سرمایه گذاری در خوشه های نوآوری جهانی کانادا از یک اقتصاد قوی، در حال رشد و انعطاف پذیر حمایت می کند.

Protein Industries Canada که در استان های پریری مستقر است، ارزش محصولات کلیدی کانادا – مانند کلزا، گندم و حبوبات – را افزایش می دهد و به بازارهای رو به رشد در آمریکای شمالی، آسیا و اروپا برای غذاها و مواد جدید مبتنی بر گیاه ارائه می کند. این خوشه از طریق ژنومیک گیاهی که تغذیه، فناوری پردازش جدید و راه‌حل‌های دیجیتالی را از مزرعه تا چنگال بهبود می‌بخشد، به کانادا کمک می‌کند تا بازارهای ممتاز را برای تجارت کشاورزی خود بدست آورد و جهان را تغذیه کند.

برای حمایت از رشد و توسعه بیشتر خوشه‌های نوآوری جهانی کانادا، بودجه 2022 پیشنهاد می‌کند تا 750 میلیون دلار طی شش سال از سال 2022 تا 2023 شروع شود. این خوشه‌ها با تکیه بر موفقیت خود تا به امروز، حضور ملی خود را گسترش خواهند داد و برای عمیق‌تر کردن تأثیر خود، از جمله از طریق مأموریت‌های مشترک همسو با اولویت‌های کلیدی دولت، مانند مبارزه با تغییرات آب و هوا و رسیدگی به اختلالات زنجیره تأمین، همکاری خواهند کرد. برای به حداکثر رساندن تأثیر این بودجه و اطمینان از مطابقت آن با صنعت و نیازهای دولت، بین پنج خوشه نوآوری به صورت رقابتی تخصیص داده خواهد شد.

بودجه 2022 به کانادا کمک می کند تا همچنان در تلاش های جهانی برای مبارزه با تغییرات آب و هوا، حفاظت از طبیعت و ایجاد یک اقتصاد پاک که مشاغل طبقه متوسط ​​با درآمد خوب امروز و فردا را ایجاد کند، رهبری کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.