وزیر ویلکینسون با دکتر فاتح بیرول، مدیر اجرایی آژانس بین المللی انرژی صحبت می کند

[ad_1] 1 مارس 2022 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا کانادا در حمایت از حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین ثابت قدم است. ما آمادگی داریم به طور مشترک با کشورهای شریک آژانس بین المللی انرژی (IEA) برای حفظ امنیت عرضه در بازارهای انرژی اقدام کنیم. امروز، جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، به جلسه فوق‌العاده هیئت

کد خبر : 173071
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۵۴
وزیر ویلکینسون با دکتر فاتح بیرول، مدیر اجرایی آژانس بین المللی انرژی صحبت می کند

[ad_1]

1 مارس 2022 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا

کانادا در حمایت از حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین ثابت قدم است. ما آمادگی داریم به طور مشترک با کشورهای شریک آژانس بین المللی انرژی (IEA) برای حفظ امنیت عرضه در بازارهای انرژی اقدام کنیم.

امروز، جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، به جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره آژانس بین‌المللی انرژی پیوست تا وضعیت بازار جهانی انرژی پس از تهاجم روسیه به اوکراین را بررسی کند. دکتر فاتح بیرول، مدیر اجرایی آژانس بین المللی انرژی، جنیفر گرانهولم، وزیر انرژی ایالات متحده به عنوان رئیس وزیران آژانس بین المللی انرژی، به همراه وزیران و نمایندگان کشورهای عضو آژانس بین المللی انرژی و کمیسیون اروپا، به وزیر پیوستند.

آنها با هم همبستگی و عزم خود را با مردم اوکراین در برابر حمله غیرقانونی به اوکراین نشان دادند و بر استفاده غیرقابل قبول پوتین از انرژی به عنوان یک سلاح تأکید کردند.

مدیر اجرایی آژانس بین المللی انرژی، دکتر بیرول، وزیران را در مورد تجزیه و تحلیل مداوم آژانس بین المللی انرژی برای بررسی تأثیر تهاجم روسیه به اوکراین بر بازارهای جهانی انرژی به روز کرد و خاطرنشان کرد که روسیه به عنوان سومین تولیدکننده بزرگ جهان، نقش بزرگی را در بازارهای جهانی نفت ایفا می کند. تامین کننده مهم گاز طبیعی اروپا است. دکتر بیرول بر ضرورت تثبیت بازارهای جهانی انرژی تاکید کرد و از تلاش‌های سریع و قطعی اعضای آژانس بین‌المللی انرژی برای این منظور، از جمله مسدود کردن روسیه از سیستم پرداخت سوئیفت، قدردانی کرد.

وزیر ویلکینسون اقدامات روسیه را که به طور کامل قوانین بین المللی را نقض می کند، به شدت محکوم کرد. او از اوکراین و مردم آن و همبستگی با اقدام آژانس بین‌المللی انرژی، حمایت تزلزل‌ناپذیری ارائه کرد و قصد کانادا برای ممنوعیت واردات نفت خام روسیه را داشت.

وزیران موافقت کردند که یک طرح اولیه هماهنگ شده برای برداشت اضطراری ذخایر برای آزادسازی 60 میلیون بشکه نفت از ذخایر اضطراری به بازار اتخاذ کنند. و درخواست کرد که آژانس بین المللی انرژی سهم داوطلبانه اعضا را در قرعه کشی اضطراری سهام تعیین کند. وزیران همچنین توافق کرده‌اند که گفت‌وگوی جهانی را با کشورهای تولیدکننده گاز، از جمله اعضای آژانس بین‌المللی انرژی، تقویت کنند تا از تامین گاز مطمئن، مقرون‌به‌صرفه و قابل اطمینان اطمینان حاصل کنند.

با نگاهی به نشست وزیران آژانس بین‌المللی انرژی (23 تا 24 مارس 2022)، وزیران خاطرنشان کردند که این بحران فوریت تحول انرژی برای تحقق خالص صفر و افزایش استقلال انرژی هر کشور را تقویت می‌کند.

ارتباط دادن:

بیانیه آژانس بین المللی انرژی

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.