وزیر ویلکینسون امنیت انرژی و انتقال جهانی را به صفر خالص در نشست وزیران آژانس بین‌المللی انرژی پیش برد

[ad_1] 24 مارس 2022 پاریس، فرانسه منابع طبیعی کانادا جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، این هفته به همتایان بین المللی خود در نشست وزیران آژانس بین المللی انرژی (IEA) در پاریس، فرانسه پیوست تا به اطمینان از همکاری بین المللی در زمینه امنیت انرژی جهانی و گذار به اقتصاد انتشار خالص صفر کمک کند.

کد خبر : 183028
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
وزیر ویلکینسون امنیت انرژی و انتقال جهانی را به صفر خالص در نشست وزیران آژانس بین‌المللی انرژی پیش برد

[ad_1]

24 مارس 2022 پاریس، فرانسه منابع طبیعی کانادا

جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، این هفته به همتایان بین المللی خود در نشست وزیران آژانس بین المللی انرژی (IEA) در پاریس، فرانسه پیوست تا به اطمینان از همکاری بین المللی در زمینه امنیت انرژی جهانی و گذار به اقتصاد انتشار خالص صفر کمک کند.

از زمان تهاجم غیرقانونی رئیس جمهور پوتین به اوکراین، دولت کانادا اقدام قاطعانه ای انجام داده و واردات نفت، گاز و فرآورده های نفتی روسیه را ممنوع کرده و رژیم روسیه را تحریم کرده است.

دوستان و متحدان اروپایی کانادا به دلیل این تهاجم غیرقانونی در حال تجربه یک بحران امنیت انرژی هستند – و این باید مورد توجه قرار گیرد.

رهبران اروپایی به وضوح گفته اند: تمرکز کوتاه مدت آنها بر حذف اتکای خود به نفت و گاز روسیه است، در حالی که آنها با بیشترین سرعت ممکن به سمت انرژی های تجدیدپذیر و هیدروژن پاک می روند. دولت کانادا با شرکای بین المللی خود در اروپا و سراسر جهان برای کمک به هر دو هدف کار می کند. به همین منظور، این هفته، وزیر ویلکینسون:

  • همانطور که دیروز توسط نخست وزیر ترودو اعلام شد، با کادری سیمسون، کمیسر انرژی اروپا دیدار کرد تا درباره گروه کاری مشترک کانادا و اتحادیه اروپا برای تعمیق همکاری ما در زمینه امنیت انرژی به سمت انتقال انرژی خالص صفر گفتگو کند.
  • جلسات چند جانبه و دوجانبه با وزرای انرژی و شرکای بخش خصوصی برای بحث در مورد امنیت انرژی و پیشبرد انتقال انرژی در راستای تعهدات جهانی آب و هوا برگزار کرد.
  • اعلام کرد که در پاسخ به درخواست کمک از سوی متحدان برای رفع کمبود عرضه به دلیل درگیری در اوکراین، صنعت کانادا ظرفیت افزایش تدریجی صادرات نفت و گاز خود را در سال 2022 تا 300000 بشکه در روز (200000 بشکه در روز نفت) دارد. و تا 100000 BOE در روز گاز طبیعی) با هدف جابجایی نفت و گاز روسیه در حالی که انتشار جهانی را افزایش نمی دهد.
  • در جلسه ای با همتایان خود در آژانس بین المللی انرژی شرکت کرد تا در مورد چگونگی همکاری کشورهای عضو آژانس بین المللی انرژی با یکدیگر برای اطمینان از در دسترس بودن مواد معدنی حیاتی مورد نیاز برای انتقال انرژی صحبت کند.
  • 8 میلیون دلار برای برنامه انتقال انرژی پاک آژانس بین المللی انرژی (CETP) برای کمک به اقتصادهای نوظهور برای تسریع انتقال انرژی خود و در عین حال تامین نیازهای انرژی خود اعلام کرد. و
  • همکاری مشترک بین ابتکار توانمندسازی مردم (EPI) وزیر انرژی پاک و آژانس بین المللی انرژی را برای توسعه تحلیل و راهنمایی عمیق در مورد اقداماتی با هدف اطمینان از بهره مندی همه افراد از فرصت های شغلی جدید در انتقال انرژی پاک اعلام کرد.

دولت کانادا به کار فعالانه و همکاری با شرکای بین المللی خود برای ارتقای امنیت انرژی و در عین حال پیشبرد انتقال به آینده صفر خالص ادامه خواهد داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.