وزیر وندال میزبان نشست کمیته رهبری چارچوب سیاست شمال و قطب شمال است

[ad_1] 15 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – روابط تاج و تخت بومی و امور شمالی کانادا از طریق چارچوب سیاست قطب شمال و شمال (چارچوب)، دولت کانادا با مشارکت مردم شمال و قطب شمال در حال توسعه فرصت‌های طولانی‌مدت است که از نیازهای منحصربه‌فرد منطقه حمایت می‌کند و از محیط طبیعی غنی آن محافظت

کد خبر : 143043
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
وزیر وندال میزبان نشست کمیته رهبری چارچوب سیاست شمال و قطب شمال است

[ad_1]

15 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – روابط تاج و تخت بومی و امور شمالی کانادا

از طریق چارچوب سیاست قطب شمال و شمال (چارچوب)، دولت کانادا با مشارکت مردم شمال و قطب شمال در حال توسعه فرصت‌های طولانی‌مدت است که از نیازهای منحصربه‌فرد منطقه حمایت می‌کند و از محیط طبیعی غنی آن محافظت می‌کند و در عین حال در حال ایجاد یک منطقه است. اقتصاد قوی، پویا و پایدار.

امروز، محترم دانیل وندال، وزیر امور شمال، با شرکای بومی، سرزمینی و استانی چارچوب دیدار کرد تا اولویت‌های کلیدی پیش از بودجه 2022 را شناسایی کند و در مورد رویکردهای حاکمیت منطقه‌ای بحث کند.

جلسه امروز انجمن مهمی را برای شرکا فراهم کرد تا هم نیازهای فوری را قبل از بودجه 2022 و هم اولویت‌های بلندمدت، از جمله سرمایه‌گذاری‌های بازیابی کووید-19 را شناسایی کنند. بر اساس این چارچوب، ورودی‌های شرکا، اطلاع‌رسانی به سرمایه‌گذاری‌های هدفمند فدرال است که نیازهای شمالی‌ها را برآورده می‌کند و از راه‌حل‌های مبتنی بر جامعه بومی برای پاسخ به همه‌گیری COVID-19 حمایت می‌کند.

شرکا همچنین این فرصت را داشتند تا در مورد رویکردهای حاکمیت منطقه ای که در ماه های گذشته به عنوان ابزاری برای تسهیل اجرای مشترک اهداف و مقاصد چارچوب مورد بحث قرار گرفته است، گزارش دهند. اجرای این اهداف نوآوری را به نمایش گذاشته و نتایج را نشان می دهد و در عین حال به کاهش شکاف ها برای شمالی ها و ایجاد میراث پایدار توسعه اقتصادی پایدار کمک می کند.

بودجه فدرال از سال 2019 شامل اقداماتی برای حمایت از اجرای چارچوب و تکمیل تلاش‌های موجود برای تقویت جوامع قطب شمال و شمال است. اینها شامل تعهدات برای رسیدگی به ناامنی غذایی است. پشتیبانی از برنامه ریزی برای پروژه های زیرساختی شمال، اولویت های شرکای تغییر آب و هوا، و نیازهای فوری مسکن و زیرساخت. و ابتکارات آموزشی را پیش برد، از جمله ساخت یک ساختمان علمی جدید در دانشگاه یوکان، تبدیل کالج آرورا به دانشگاه پلی تکنیک و کار مداوم گروه ویژه در آموزش عالی شمال.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.