وزیر وندال مبلغ 2.9 میلیون دلار را به مرکز فناوری خودرو برای حمایت از انتقال به وسایل نقلیه سنگین بدون آلایندگی اعلام کرد.

[ad_1] حمایت جدیدی از بخش تولید خودروهای سنگین در مانیتوبا اعلام شد و مشاغل جدید ایجاد کرد 20 آوریل 2022 – وینیپگ، منیتوبا – PrairiesCan کانادا آماده است که در اقتصاد فردا رهبر جهانی باشد و از رشد اقتصادی مجدد بهره مند شود. دولت کانادا امروز تصمیماتی اتخاذ می کند که سرمایه گذاری بیشتری را

کد خبر : 196050
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
وزیر وندال مبلغ 2.9 میلیون دلار را به مرکز فناوری خودرو برای حمایت از انتقال به وسایل نقلیه سنگین بدون آلایندگی اعلام کرد.

[ad_1]

حمایت جدیدی از بخش تولید خودروهای سنگین در مانیتوبا اعلام شد و مشاغل جدید ایجاد کرد

20 آوریل 2022 – وینیپگ، منیتوبا – PrairiesCan

کانادا آماده است که در اقتصاد فردا رهبر جهانی باشد و از رشد اقتصادی مجدد بهره مند شود. دولت کانادا امروز تصمیماتی اتخاذ می کند که سرمایه گذاری بیشتری را در صنایعی که مشاغل طبقه متوسط ​​خوبی برای کانادایی ها ایجاد می کنند جذب می کند.

امروز، محترم دانیل وندال، وزیر پرایریس کان، وزیر امور شمال و وزیر کنور، از سرمایه گذاری 2.9 میلیون دلاری در مرکز فناوری خودرو از طریق پریری کان خبر داد. این سرمایه گذاری تأثیر مستقیمی بر تحقیق و توسعه در بخش وسایل نقلیه سنگین و تجهیزات مانیتوبا خواهد داشت. این به سازندگان در انتقال به پیشرانه با انتشار صفر و ابتکارات دیجیتالی پیشرفته مورد نیاز برای تولید کم حجم و با ارزش کمک خواهد کرد.

وزیر وندال همچنین بر گام‌های مهم و متحول کننده در بودجه 2022 تاکید کرد تا کانادا را در مسیر رسیدن به انتشار گازهای گلخانه‌ای خالص تا سال 2050 قرار دهد و در عین حال نوآوری و تبدیل شدن به رهبران جهانی را برای مشاغل کانادایی در صنایعی که اقتصاد ما را رشد می‌دهند و مشاغل جدید ایجاد می‌کنند آسان‌تر می‌کند.

وزیر وندال که در New Flyer Industries در وینیپگ صحبت می کرد، بر دو اقدام بودجه 2022 تمرکز کرد:

  • ایجاد صندوق رشد جدید کانادا برای جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی، کمک به کسب‌وکارها در کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، تنوع بخشیدن به اقتصاد و تقویت صادرات با سرمایه‌گذاری در رشد صنایع کم کربن و فناوری‌های جدید در بخش‌های جدید و سنتی. صندوق رشد کانادا که در ابتدا 15 میلیارد دلار سرمایه داشت، به ازای هر دلار سرمایه گذاری، سه دلار سرمایه خصوصی را هدف قرار می دهد.
  • ایجاد یک آژانس نوآوری و سرمایه گذاری فدرال از نظر عملیاتی مستقل، با بودجه اولیه 1 میلیارد دلاری، برای کمک به صنایع و مشاغل جدید و تاسیس شده کانادایی، سرمایه گذاری های مورد نیاز خود را برای نوآوری، رشد، ایجاد شغل و رقابت در اقتصاد در حال تغییر جهانی انجام دهند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.