وزیر وندال در سخنرانی اصلی جشنواره بزرگ شمالی “سری راه حل های آب و هوایی” در مینیاپولیس بر رهبری بومی و شمالی تاکید می کند.

[ad_1] 4 فوریه 2022 – مینیاپولیس، مینه سوتا – روابط تاج و تخت و امور شمالی کانادا در سرتاسر شمال کانادا، جوامع بومی و شمالی راه را در رسیدگی به چالش‌های تغییرات آب و هوایی از طریق سازگاری، کاهش، و نظارت، همراه با حمایت از اکوسیستم‌های سالم و انعطاف‌پذیر پیش می‌برند. امروز، وزیر امور شمال

کد خبر : 165290
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱:۴۴
وزیر وندال در سخنرانی اصلی جشنواره بزرگ شمالی “سری راه حل های آب و هوایی” در مینیاپولیس بر رهبری بومی و شمالی تاکید می کند.

[ad_1]

4 فوریه 2022 – مینیاپولیس، مینه سوتا – روابط تاج و تخت و امور شمالی کانادا

در سرتاسر شمال کانادا، جوامع بومی و شمالی راه را در رسیدگی به چالش‌های تغییرات آب و هوایی از طریق سازگاری، کاهش، و نظارت، همراه با حمایت از اکوسیستم‌های سالم و انعطاف‌پذیر پیش می‌برند.

امروز، وزیر امور شمال کانادا، محترم دانیل وندال، سخنرانی اصلی را ایراد کرد و در یک جلسه پرسش و پاسخ در مورد رهبری کانادا در اقدام اقلیمی در جشنواره بزرگ شمالی شرکت کرد.

جشنواره بزرگ شمالی یک جشن سالانه است که طیف گسترده ای از فرهنگ و فعالیت های زمستانی را به نمایش می گذارد. سخنرانی اصلی وزیر بخشی از مجموعه اقدامات اقلیمی جشنواره بود که طیف وسیعی از صداها را در مورد رویکردهای کنش اقلیمی بررسی می کند.

وزیر وندال در سخنرانی خود بر اقدامات بومیان، صنعت، دولت و رهبران محلی در کانادا که با اقدامات خود در زمینه تغییرات آب و هوایی، تغییرات مثبتی را برای جوامع شمال و قطب شمال به ارمغان می آورند، تأکید کرد. وزیر وندال همچنین طرح اقلیمی تقویت شده کانادا و حمایت فدرال برای تحقیقات از طریق دانش قطبی کانادا با مشارکت Inuit Tapirit Kanatami را تشریح کرد. علاوه بر این، او سرمایه‌گذاری کانادا در پروژه‌های آب و هوایی کلیدی مانند فناوری SmartICE را برجسته کرد – اولین ابزار سازگاری با تغییرات آب و هوایی در جهان برای ادغام دانش بومی از یخ دریا با جمع‌آوری داده‌های پیشرفته و فناوری نظارت از راه دور.

رهبری کانادا در اقدامات اقلیمی در شمال و قطب شمال توسط چارچوب پان-کانادایی در مورد رشد پاک و تغییرات آب و هوا و چارچوب سیاست قطب شمال و شمال هدایت می شود. دولت کانادا، مردمان بومی و شش دولت منطقه ای و استانی گرد هم آمدند تا چارچوب را توسعه دهند، و اکنون در حال اجرای مشترک هستند – چشم اندازی دگرگون کننده از آینده که در آن مردم شمال و قطب شمال شکوفا، قوی و امن هستند. و توسط اکوسیستم های سالم و انعطاف پذیر حمایت می شود. اهداف چارچوب، پایه ای گسترده برای رسیدگی و کاهش اثرات پیچیده تغییرات آب و هوایی بر مردم، زیرساخت ها و محیط زیست شمال فراهم می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.