وزیر وندال بودجه 2022 سرمایه گذاری مسکن در نوناووت را اعلام کرد

[ad_1] 13 آوریل 2022 – ایکالویت، نوناووت – روابط تاج و تخت و روابط بومی و امور شمالی کانادا امروز، وزیر امور شمال، محترم دانیل وندال، از سرمایه گذاری های جدید فدرال در مسکن خبر داد. از طریق بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی، دولت کانادا

کد خبر : 193150
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۱۴
وزیر وندال بودجه 2022 سرمایه گذاری مسکن در نوناووت را اعلام کرد

[ad_1]

13 آوریل 2022 – ایکالویت، نوناووت – روابط تاج و تخت و روابط بومی و امور شمالی کانادا

امروز، وزیر امور شمال، محترم دانیل وندال، از سرمایه گذاری های جدید فدرال در مسکن خبر داد.

از طریق بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی، دولت کانادا سرمایه گذاری های هدفمند و مسئولانه ای انجام می دهد تا مشاغل خوب ایجاد کند، اقتصاد ما را رشد دهد و کانادایی بسازد که هیچ کس در آن جا نماند.

سرمایه‌گذاری‌های جدید در مسکن بر اساس بودجه ساخت مسکن تاریخی و زیرساخت‌ها در بودجه 2021 انجام شده است. بودجه 2022 مبلغ 150 میلیون دلار را طی دو سال برای حمایت از مسکن ارزان قیمت و زیرساخت‌های مرتبط در شمال پیشنهاد می‌کند. از این مبلغ 60 میلیون دلار در اختیار دولت نوناووت قرار خواهد گرفت. این بودجه منعطف به شرکا اجازه می دهد تا به پیشبرد فوری و مبرم ترین نیازهای مسکن و زیرساخت خود ادامه دهند.

دسترسی به مسکن ایمن و مقرون به صرفه برای بهبود سلامت و نتایج اجتماعی و تضمین آینده ای بهتر برای جوامع بومی و کودکان حیاتی است. بودجه 2022 با بیش از 2.7 میلیارد دلار برای حمایت از مسکن در جوامع بومی از سال 2015، 4.3 میلیارد دلار را برای بهبود و گسترش مسکن بومی در کانادا پیشنهاد می کند و به طور خاص شامل 845 میلیون دلار برای حمایت از مسکن در جوامع اینویت می شود.

سرمایه‌گذاری‌های زیرساختی هدفمند در جوامع اینویت و بودجه مبتنی بر تمایز نشان‌دهنده گام مهم دیگری در مسیر آشتی بین دولت و مردم بومی است.

بودجه 2022 گام‌های مهمی برداشته است که به ساخت خانه‌های بیشتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن مسکن برای مردم بومی، صرف نظر از محل زندگی آنها کمک می‌کند، به همین دلیل است که پیشنهاد سرمایه‌گذاری 300 میلیون دلاری برای توسعه و راه‌اندازی مسکن شهری، روستایی و بومی شمالی را دارد. استراتژی.

همه باید مکانی امن و مقرون به صرفه برای تماس با خانه داشته باشند. اقدامات مسکن بودجه 2022 بلندپروازانه ترین طرحی است که کانادا تا به حال برای حل این مشکل اساسی داشته است و این اقدامات شامل سرمایه گذاری های حیاتی برای رسیدگی به چالش های منحصر به فرد جوامع شمالی و بومی در دسترسی به مسکن ایمن، کافی و مقرون به صرفه است.

از طریق بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی، دولت کانادا در تعهدات خود برای از بین بردن شکاف بین افراد بومی و غیربومی در کانادا، کمک به ایجاد جوامع شمالی قوی و انعطاف پذیر و فراهم کردن خانه هایی که همه کانادایی ها به آن نیاز دارند، پیشرفت می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.