وزیر وندال بر سرمایه گذاری بودجه 2022 در مشاغل خوب، هوای پاک و اقتصاد قوی در مناطق شمال غربی تأکید می کند.

[ad_1] 14 آوریل 2022 – یلونایف، مناطق شمال غربی – آژانس توسعه اقتصادی شمال کانادا (CanNor) امروز، محترم دانیل وندال، وزیر امور شمال، وزیر پریری کان و وزیر کانور، و مایکل مک لئود، عضو پارلمان مناطق شمال غربی، مشاغل خوب، هوای پاک و اقتصاد قوی در یلونایف را به عنوان بخشی از بودجه 2022 برجسته

کد خبر : 193564
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۵۵
وزیر وندال بر سرمایه گذاری بودجه 2022 در مشاغل خوب، هوای پاک و اقتصاد قوی در مناطق شمال غربی تأکید می کند.

[ad_1]

14 آوریل 2022 – یلونایف، مناطق شمال غربی – آژانس توسعه اقتصادی شمال کانادا (CanNor)

امروز، محترم دانیل وندال، وزیر امور شمال، وزیر پریری کان و وزیر کانور، و مایکل مک لئود، عضو پارلمان مناطق شمال غربی، مشاغل خوب، هوای پاک و اقتصاد قوی در یلونایف را به عنوان بخشی از بودجه 2022 برجسته کردند. پس از جلسه ای با صاحبان مشاغل و کارآفرینان بومی در Birchwood Coffee Kǫ̀. کارولین واوزونک، وزیر دارایی، وزیر صنعت، گردشگری و سرمایه گذاری، از جمله مسئولیت شرکت توسعه تجارت و سرمایه گذاری، و وزیر مسئول وضعیت زنان در مناطق شمال غربی، و ربکا آلتی، شهردار یلونایف، به آنها پیوستند. .

از طریق بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی، دولت کانادا سرمایه گذاری های هدفمند، مسئولانه و بلندپروازانه ای را برای ایجاد مشاغل خوب، رشد اقتصاد ما و ساختن کانادایی انجام می دهد که هیچ کس در آن جا نماند.

دولت فدرال از کارگران کانادایی حمایت می‌کند تا مهارت‌های مورد نیاز برای مشاغل پردرآمد امروز و فردا را توسعه دهند.

بودجه 2022 روی رشد اقتصادی و نوآوری سرمایه گذاری می کند – کلید شکوفایی بلندمدت کانادا. این شامل راه‌اندازی یک صندوق رشد کانادایی پیشرو در جهان برای جذب سرمایه‌گذاری خصوصی در صنایع کانادا و مشاغل کانادا، و یک آژانس نوآوری و سرمایه‌گذاری جدید است که به افزایش بهره‌وری و رشد در اقتصاد ما کمک می‌کند.

بودجه همچنین از اجرای اولین استراتژی مواد معدنی حیاتی کانادا پشتیبانی می کند – استراتژی که مشاغل خوبی را در مناطق شمال غربی و در سراسر شمال و قطب شمال ایجاد می کند و از نیاز روزافزون به مواد معدنی مورد استفاده در همه چیز از تلفن گرفته تا خودروهای برقی استفاده می کند. اقدامات همچنین شامل گام‌هایی برای ایجاد زنجیره‌های تامین انعطاف‌پذیرتر و کاهش مالیات برای کسب‌وکارهای کوچک در حال رشد کانادا است.

بودجه 2022 از توسعه اقتصادی بومی در شمال و قطب شمال با 15 میلیون دلار تحویل از طریق CanNor حمایت می کند.

صنعت توریسم که به سختی ضربه خورده است هنوز در حال بهبودی از همه گیری است. بودجه 2022، 4.8 میلیون دلار در انجمن گردشگری بومی کانادا سرمایه‌گذاری خواهد کرد تا از فعالیت‌های آن حمایت کند، که همچنان به صنعت گردشگری بومی کمک می‌کند تا بازسازی و بهبود یابد.

سرانجام، بودجه سرمایه گذاری های قابل توجهی را برای مقرون به صرفه تر کردن زندگی برای شمالی ها و همه کانادایی ها از طریق مراقبت از کودکان مقرون به صرفه، سرمایه گذاری در سیستم مراقبت های بهداشتی عمومی ما، و با پرداختن به میراث شرم آور مدارس مسکونی و پیشبرد آشتی با مردم بومی انجام می دهد.

اقتصاد کانادا قوی باقی می ماند و با بودجه 2022، کانادا رویکرد مالی مسئولانه خود را برای رشد اقتصادی و ایجاد اقتصادی که برای همه کار می کند حفظ می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.