وزیر وندال از گزارش نهایی گروه ویژه آموزش پس از متوسطه شمال استقبال می کند

[ad_1] ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ 31 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو، قلمرو سنتی Algonquin unceded – دانیل وندال وزیر امور شمال امروز بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد: از طرف دولت کانادا، خوشحالم که از گزارش نهایی کارگروه مستقل آموزش و پرورش پس از متوسطه شمالی استقبال می کنم. یک مسئولیت مشترک: صداهای شمالی، راه حل های

کد خبر : 186176
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۳۹
وزیر وندال از گزارش نهایی گروه ویژه آموزش پس از متوسطه شمال استقبال می کند

[ad_1]

ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ

31 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو، قلمرو سنتی Algonquin unceded – دانیل وندال وزیر امور شمال امروز بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

از طرف دولت کانادا، خوشحالم که از گزارش نهایی کارگروه مستقل آموزش و پرورش پس از متوسطه شمالی استقبال می کنم. یک مسئولیت مشترک: صداهای شمالی، راه حل های شمال – گزارش کارگروه در آموزش و پرورش پس از متوسطه شمال.

من از همه اعضای گروه ویژه به خاطر رهبری، تعهد و مشارکت ارزشمندشان در یافتن راه حل های نوآورانه برای بهبود فرصت ها و نتایج آموزشی در شمال و قطب شمال کانادا تشکر می کنم. آنها این کار را در یک زمان بسیار چالش برانگیز برای همه کانادایی ها انجام دادند، اما همچنین در یک زمان دشوار برای آموزش، زیرا همه گیر COVID-19 بسیاری از یادگیری های آنلاین را به چالش کشید و دسترسی را به چالش کشید.

ما همچنین از این فرصت استفاده می‌کنیم تا از بسیاری از ذینفعان، از جمله کسانی که در جلسات مشارکت، دولت‌های منطقه‌ای، شرکا و سازمان‌های بومی، رهبران آموزش در حوزه‌های قضایی شمالی و جاهای دیگر، و سایر شرکای چارچوب سیاست شمال و قطب شمال، که به مشارکت و حمایت پرداختند، تشکر کنیم. این کار.

هر کانادایی بدون توجه به جایی که زندگی می کند باید به آموزش با کیفیت و آموزش مهارتی دسترسی داشته باشد. ساکنان شمال، به ویژه مردم بومی، برای مدت طولانی با نابرابری های طولانی مدت در آموزش و آموزش مهارت ها مواجه بوده اند.

این گزارش چالش‌ها و موانعی را که در سراسر شمال برای دسترسی به آموزش پس از متوسطه وجود دارد برجسته می‌کند و نقاط قوت مهم و فرصت‌های جدید را برای برنامه‌ها و مؤسسات مرتبط فرهنگی، شمال محور، شمال متمرکز و رهبری شمال شناسایی می‌کند.

این گزارش توصیه‌های تخصصی ارائه می‌کند که به دولت کانادا – همراه با شرکای بومی، منطقه‌ای و استانی و مؤسسات آموزشی در شمال و قطب شمال – کمک می‌کند تا درباره موانع و راه‌حل‌های ممکن برای دسترسی بیشتر شمالی‌ها به آموزش با کیفیت بالا بحث کنند. فرصت های یادگیری مداوم و توسعه مهارت ها، و آموزش عالی مرتبط با فرهنگ، از جمله دانش و مهارت های بیشتر مبتنی بر بومی.

دولت کانادا از یافته‌های اصلی گزارش کارگروه استقبال می‌کند و فراخوان‌های جامع خود را به دقت مورد توجه قرار خواهد داد. آنچه واضح است این است که هیچ نظم دولتی – یا گروهی از نهادها – نمی تواند به تنهایی از پس این چالش ها برآید. این همان کاری است که چارچوب سیاست قطب شمال و شمال برای آن ایجاد شده است و دلیل ایجاد این کارگروه است. همراه با شرکا، دولت کانادا به توسعه ابتکارات جدید و یافتن فرصت هایی برای بهبود برنامه های موجود برای دستیابی به اهداف مشترک خود ادامه خواهد داد.

از طریق تعامل و همکاری با شرکای چارچوب، ما در حال حاضر در حال رسیدگی به برخی از مسائل مطرح شده در گزارش هستیم.

ما به پیشبرد اقدامات برای کمک به رفع شکاف‌های آموزشی و مهارت‌آموزی که بین شمال و بقیه کانادا وجود دارد و کمک به راه‌حل‌های حمایت از شمالی‌ها برای شمالی‌ها ادامه می‌دهیم. این اطمینان حاصل می کند که نیازهای منحصر به فرد جوامع بومی و غیر بومی دورافتاده و شمالی برآورده می شود و ما – همراه با شرکای چارچوب – به اهداف و اهداف چارچوب سیاست قطب شمال و شمال ادامه می دهیم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.