وزیر هوانوردی هند از شرکت‌های هواپیمایی می‌خواهد جت‌های دوربرد بیشتری اضافه کنند

[ad_1] جیوتیرادیتیا سیندیا در جریان یک نمایشگاه هوایی در شهر حیدرآباد هند گفت که انتظار می‌رود تعداد مسافران داخلی ظرف یک سال از سطح قبل از همه‌گیری فراتر رود. اما حامل های خارجی بر مسیرهای بین المللی به و از هند تسلط دارند، که کارشناسان صنعت می گویند تا حدی به این دلیل است که

کد خبر : 183374
تاریخ انتشار : جمعه 25 مارس 2022 - 20:50
وزیر هوانوردی هند از شرکت‌های هواپیمایی می‌خواهد جت‌های دوربرد بیشتری اضافه کنند

[ad_1]

جیوتیرادیتیا سیندیا در جریان یک نمایشگاه هوایی در شهر حیدرآباد هند گفت که انتظار می‌رود تعداد مسافران داخلی ظرف یک سال از سطح قبل از همه‌گیری فراتر رود.

اما حامل های خارجی بر مسیرهای بین المللی به و از هند تسلط دارند، که کارشناسان صنعت می گویند تا حدی به این دلیل است که حامل های هندی هواپیماهای پهن پیکر و طولانی مدت کافی ندارند.

ما باید ناوگان هواپیماهای پهن پیکر خود را در کنار هدفمان بر هواپیماهای باریک بدن افزایش دهیم. وصل کردن تمام نقاط هند کافی نیست، ما باید دنیا را به هند وصل کنیم.

بازار هوانوردی هند تحت سلطه هواپیماهای باریک بدن است که توسط شرکت های هواپیمایی ارزان قیمتی مانند IndiGo اداره می شوند. در سال 2019، خطوط هوایی هند بیش از 550 هواپیمای باریک بدن و کمتر از 60 هواپیمای پهن پیکر را اداره کردند.

تنها دو شرکت هواپیمایی هندی به مقاصد طولانی پرواز می کنند – ایر ایندیا، شرکت هواپیمایی دولتی سابق که توسط گروه تاتا خریداری شده بود، و ویستارا، سرمایه گذاری بین خطوط هوایی سنگاپور و تاتا.

شرکت‌های هواپیمایی خاورمیانه، اروپایی و سایر شرکت‌های هواپیمایی بیشتر مسافران را از هند می‌برند که خطوط هوایی داخلی را با سهم کمی از بازار بین‌المللی ترک می‌کنند.

رمی میلارد، رئیس و مدیر عامل ایرباس برای هند و آسیای جنوبی، در نمایشگاه هوایی، گفت: این تا حدی به این دلیل است که شرکت‌های هواپیمایی هندی هواپیماهای پهن پیکر کافی برای رقابت ندارند.

میلارد گفت که انتظار دارد سفرهای طولانی مدت از هند در دهه آینده “به طور گسترده” رشد کند و تقاضا برای هواپیماهای بزرگتر را افزایش دهد.

این هواپیماساز اروپایی پیش بینی کرد که هند به 2210 هواپیمای جدید برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد سفرهای هوایی طی دو دهه آینده نیاز دارد که 440 فروند از آنها را هواپیماهای پهن پیکر تشکیل می دهند.

شرکت بوئینگ رقیب ایرباس اکنون بر بازار پهن پیکر در هند تسلط دارد.

(گزارش توسط Abhijith Ganapavaram، Chandini Monnappa در حیدرآباد؛ ویرایش توسط Aditi شاه و)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.