وزیر نگ چالش های کانادا را در قبال وظایف چوب نرم ایالات متحده تحت توافق کانادا-ایالات متحده-مکزیک اعلام کرد.

[ad_1] 21 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، کسب‌وکارهای کوچک و توسعه اقتصادی، امروز بیانیه زیر را در رابطه با وظایف ناموجه ایالات متحده در قبال الوارهای چوب نرم کانادا صادر کرد: «امروز، کانادا اعلامیه‌هایی ارسال کرد مبنی بر اینکه نتایج نهایی دومین بررسی اداری

کد خبر : 145768
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۴:۴۴
وزیر نگ چالش های کانادا را در قبال وظایف چوب نرم ایالات متحده تحت توافق کانادا-ایالات متحده-مکزیک اعلام کرد.

[ad_1]

21 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، کسب‌وکارهای کوچک و توسعه اقتصادی، امروز بیانیه زیر را در رابطه با وظایف ناموجه ایالات متحده در قبال الوارهای چوب نرم کانادا صادر کرد:

«امروز، کانادا اعلامیه‌هایی ارسال کرد مبنی بر اینکه نتایج نهایی دومین بررسی اداری وزارت بازرگانی ایالات متحده در مورد دستورات ضد دامپینگ و تعرفه‌های جبرانی ایالات متحده در مورد الوارهای چوب نرم از کانادا تحت فصل 10 کانادا-ایالات متحده آمریکا را به چالش خواهد کشید. قرارداد مکزیک (CUSMA). احکام در مورد این موضوع به طور مداوم کانادا را به عنوان یک شریک تجاری منصف نشان می دهد، و کانادا مطمئن است که احکام به کانادا برای یافتن شریک تجاری منصفانه ادامه خواهد داد. ثبت این اعلامیه ها گام دیگری است که کانادا برای دفاع از بخش جنگلداری و منافع ملی کانادا انجام می دهد.

کانادا از اینکه در 24 نوامبر 2021، ایالات متحده نرخ مالیاتی را که برای اکثر تولیدکنندگان چوب نرم کانادایی اعمال می‌شود تقریباً دو برابر کرد و به 17.9 درصد رساند، بسیار ناامید است. کانادا مجدداً بر درخواست خود از ایالات متحده تأکید می کند که از اعمال تعرفه های غیرموجه بر محصولات چوب نرم کانادایی خودداری کند.

صنعت چوب نرم کانادا یک لنگر اقتصادی برای جوامع در سراسر کشور و یک جزء کلیدی از بخش جنگلداری کانادا است که بیش از 25 میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی این کشور در سال 2020 کمک کرد و نزدیک به 185000 کارگر را استخدام کرد. ایالات متحده مدتهاست که برای تامین نیازهای داخلی خود برای مصالح ساختمانی با کیفیت بالا به محصولات چوبی کانادایی متکی بوده است. این وظایف ناموجه نه تنها به جوامع، مشاغل و کارگران کانادایی آسیب می زند، بلکه مالیاتی نیز بر مصرف کنندگان آمریکایی است و هزینه های مسکن، نوسازی و اجاره را افزایش می دهد.

کانادا بارها به ایالات متحده اعلام کرده است که مایل است برای یک راه حل مذاکره برای این موضوع تجاری طولانی مدت کار کند که امکان بازگشت به تجارت فرامرزی قابل پیش بینی الوار چوب نرم را به نفع کارگران هر دو کشور فراهم کند. کانادا همیشه از صنعت چوب نرم خود و کارگران و جوامعی که حمایت می کند دفاع خواهد کرد.

حقایق فوری

  • تصمیم کانادا برای پیگیری این چالش ها تحت فصل 10 CUSMA با مشورت استان ها، مناطق و رهبران صنعت آسیب دیده اتخاذ شد.
  • به عنوان بخشی از چالش در برابر وظایف چوب نرم ایالات متحده تحت CUSMA، پانل های دو ملیتی ایجاد می شود و وظیفه تعیین اینکه آیا نرخ های عوارض مورد بحث مطابق با قوانین ایالات متحده رسیده است یا خیر.
  • وزارت بازرگانی ایالات متحده بررسی سالانه دستورات ضد دامپینگ و عوارض جبرانی خود را انجام می دهد.
  • هر بررسی اداری سالانه ایالات متحده نرخ های ارزیابی وظیفه را برای محموله های وارد شده در یک دوره خاص و نرخ سپرده جدید وظیفه را تا بررسی اداری بعدی تعیین می کند.

پیوندهای مرتبط

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.