وزیر نگ میزبان اولین نشست گروه اتاوا در سال 2022 است

[ad_1] 20 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا سیستم تجارت چندجانبه مبتنی بر قوانین، با سازمان تجارت جهانی (WTO) در هسته آن، برای تضمین یک بهبود اقتصادی جهانی قوی، پایدار و فراگیر ضروری است. امروز، محترم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، تجارت کوچک و توسعه اقتصادی، میزبان نشست مجازی گروه

کد خبر : 158505
تاریخ انتشار : جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲:۲۹
وزیر نگ میزبان اولین نشست گروه اتاوا در سال 2022 است

[ad_1]

20 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

سیستم تجارت چندجانبه مبتنی بر قوانین، با سازمان تجارت جهانی (WTO) در هسته آن، برای تضمین یک بهبود اقتصادی جهانی قوی، پایدار و فراگیر ضروری است.

امروز، محترم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، تجارت کوچک و توسعه اقتصادی، میزبان نشست مجازی گروه اتاوا برای پیشبرد کار در زمینه اصلاحات WTO بود. در این جلسه که با حضور انگوزی اوکونجو-ایویلا، مدیر کل سازمان تجارت جهانی نیز حضور داشت، اعضا متعهد شدند که به حرکت در جهت دستیابی به نتایج قوی در زمینه تجارت و سلامت، اصلاحات WTO و همچنین مذاکرات مربوط به یارانه های شیلات و کشاورزی ادامه دهند.

وزیر نگ بر نقش مهم سازمان تجارت جهانی در حصول اطمینان از اینکه سیستم تجارت جهانی به پایان دادن به همه گیری و بحران های بهداشت جهانی آینده کمک می کند، تأکید کرد. این گروه متعهد به همکاری نزدیک برای رفع موانع تجاری در کالاهای ضروری پزشکی، از جمله محدودیت‌های صادراتی، ترخیص کالا از گمرک، شفافیت و به اشتراک گذاری بهترین شیوه‌ها بین بخش‌های دولتی و خصوصی است.

وزیر و همتایان او در گروه اتاوا همچنین در مورد گام‌های بعدی در مورد اولویت‌های اصلاحات سازمان تجارت جهانی بحث کردند. این گروه موافقت کرد که تعامل خود را با سایر اعضا تشدید کند تا سیستم حل و فصل اختلافات WTO را به طور کامل فعال کند. شرکت کنندگان در نشست همچنین متعهد به بهبود شفافیت در سازمان تجارت جهانی شدند و مشارکت گسترده همه اعضا را تشویق کردند تا اطمینان حاصل شود که WTO نیازهای کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته را برآورده می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.