وزیر نگ میزبان آخرین نشست گروه اتاوا در سال 2021 است

[ad_1] 16 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا یک سیستم تجاری چندجانبه مبتنی بر قوانین، با سازمان تجارت جهانی در هسته آن، برای تضمین بهبود پایدار و فراگیر اقتصاد جهانی ضروری است. امروز، محترم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، کسب‌وکارهای کوچک و توسعه اقتصادی، میزبان آخرین نشست گروه اتاوا برای

کد خبر : 143506
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۱۲
وزیر نگ میزبان آخرین نشست گروه اتاوا در سال 2021 است

[ad_1]

16 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

یک سیستم تجاری چندجانبه مبتنی بر قوانین، با سازمان تجارت جهانی در هسته آن، برای تضمین بهبود پایدار و فراگیر اقتصاد جهانی ضروری است.

امروز، محترم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، کسب‌وکارهای کوچک و توسعه اقتصادی، میزبان آخرین نشست گروه اتاوا برای سال 2021 بود که در آن اعضا، با حضور مجازی، تعهد خود را برای پیشبرد کار در زمینه اصلاحات سازمان تجارت جهانی تایید کردند.

این گروه موافقت کرد که شتاب خود را حفظ کند و از نتایج بلندپروازانه در اولویت‌های کلیدی پیش از دوازدهمین کنفرانس وزیران سازمان تجارت جهانی (MC12) حمایت کند، که اخیراً به دلیل تحولات در همه‌گیری کووید-19 به تعویق افتاد و در زمان مقرر مجدداً برنامه ریزی خواهد شد. به ویژه، وزیر Ng و شرکای او در گروه اتاوا متعهد به دستیابی به نتایج قوی در زمینه تجارت و مذاکرات یارانه های شیلات و بهداشت و درمان شدند. گروه اتاوا در پیشبرد اعلامیه تجارت و بهداشت پیشرو بوده است و حمایت خود را از این اعلامیه گسترش داده و شامل 58 عضو سازمان تجارت جهانی می شود که مجموعاً بیش از 60 درصد تجارت جهانی کالاهای ضروری پزشکی را تشکیل می دهند.

در این نشست، وزیر نگ و همتایانش به دستاورد مهمی در مذاکرات برای ابتکار بیانیه مشترک در مورد مقررات داخلی خدمات اشاره کردند: در 2 دسامبر، کانادا و 66 عضو دیگر سازمان تجارت جهانی بیانیه مشترک وزیران را تأیید کردند که نتیجه مذاکرات را تأیید می کند. این اولین نتیجه سازمان تجارت جهانی در زمینه خدمات در بیش از 20 سال گذشته بود و به تضمین پیش بینی پذیری بیشتر برای تامین کنندگان خدمات کانادا، به ویژه شرکت های کوچک، کوچک و متوسط ​​کمک می کند و به مشاغل و رشد اقتصادی در سراسر جهان کمک می کند. افزودن ماده ای در مورد عدم تبعیض جنسیتی نیز گامی کلیدی در جهت حصول اطمینان از اینکه همه، از جمله زنان، می توانند از تجارت سود ببرند، بود. وزیر Ng و همتایان او در گروه اتاوا همچنین متعهد به ادامه همکاری در اولویت‌های اصلی اصلاحات سازمان تجارت جهانی، از جمله یافتن راه‌حلی برای بن‌بست حل اختلاف، بهبود شفافیت و نظارت در سازمان تجارت جهانی، و پیشبرد کار بر روی موضوعاتی مانند تجارت و محیط زیست، تجارت هستند. و جنسیت، و کشاورزی.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.