وزیر نگ ماموریت تجارت مجازی موفقیت آمیز در آفریقا را برای مشاغل تحت مالکیت و رهبری زنان به پایان می رساند

[ad_1] 24 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا دولت کانادا متعهد به رشد اقتصاد، ایجاد شغل و فرصت ها از طریق تجارت بین المللی و تنوع صادرات است. این شامل تقویت همکاری اقتصادی کانادا با اقتصادهای پویا در سراسر آفریقا می شود. به عنوان بخشی از این تلاش، امروز محترم مری نگ،

کد خبر : 170964
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۴۷
وزیر نگ ماموریت تجارت مجازی موفقیت آمیز در آفریقا را برای مشاغل تحت مالکیت و رهبری زنان به پایان می رساند

[ad_1]

24 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

دولت کانادا متعهد به رشد اقتصاد، ایجاد شغل و فرصت ها از طریق تجارت بین المللی و تنوع صادرات است. این شامل تقویت همکاری اقتصادی کانادا با اقتصادهای پویا در سراسر آفریقا می شود.

به عنوان بخشی از این تلاش، امروز محترم مری نگ، وزیر تجارت کوچک، ترویج صادرات و تجارت بین‌الملل، یک ماموریت تجارت مجازی موفقیت‌آمیز (VTM) را در بوتسوانا، سنگال، آفریقای جنوبی و ساحل عاج به میزبانی کمیسر تجارت به پایان رساند. خدمات جهانی امور کانادا، با حمایت اتاق تجارت کانادا آفریقا.

این ماموریت 4 روزه 26 زن کارآفرین کانادایی را با رهبران کسب و کار آفریقایی گرد هم آورد تا فرصت های جدید در بخش انرژی های تجدیدپذیر و فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) را کشف کنند. این ماموریت تجارت مجازی اولین در نوع خود است که دانش، شبکه و آموزش برای دسترسی به بازارهای آفریقا را برای زنان کارآفرین کانادایی از ساحل به ساحل ارائه می دهد.

وزیر کانادا را به عنوان شریک تجاری و سرمایه گذاری منتخب برای شرکای خود در بازارهای پویا آفریقا معرفی کرد و بر تعهد دستوری خود برای تقویت همکاری اقتصادی کانادا در سراسر این قاره، از جمله از طریق حمایت مستمر از توافقنامه منطقه تجارت آزاد قاره آفریقا (AfCFTA) تاکید کرد.

این VTM بر اساس شتاب مأموریت تجاری حضوری وزیر Ng در آفریقا در سال 2020 و سمپوزیوم رشد پاک کانادا-آفریقا در سال گذشته است که بیش از 1400 شرکت کننده از 35 کشور آفریقایی را برای پیشبرد فرصت های رشدی که با تغییرات آب و هوایی مبارزه می کنند و در عین حال ایجاد شغل می کنند، تشکیل می دهد.

در جریان VTM، وزیر Ng همچنین با آمادو هات، وزیر اقتصاد، برنامه ریزی و همکاری سنگال در مورد تقویت روابط دوجانبه گفتگو کرد. وزیر به تعامل با همتایان خود در هفته های آینده ادامه خواهد داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.