وزیر نگ با وزیر ژاپن در نمایشگاه 2025 اوزاکا صحبت می کند

[ad_1] 22 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا خانم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، تجارت کوچک و توسعه اقتصادی در دبی، امارات متحده عربی، با کنجی واکامیا، وزیر ژاپن در نمایشگاه 2025 اوزاکا دیدار کرد. وزیر نگ از وزیر واکامیا به خاطر موضع ژاپن در قبال اوکراین با توجه به

کد خبر : 182286
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۰۹
وزیر نگ با وزیر ژاپن در نمایشگاه 2025 اوزاکا صحبت می کند

[ad_1]

22 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

خانم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، تجارت کوچک و توسعه اقتصادی در دبی، امارات متحده عربی، با کنجی واکامیا، وزیر ژاپن در نمایشگاه 2025 اوزاکا دیدار کرد.

وزیر نگ از وزیر واکامیا به خاطر موضع ژاپن در قبال اوکراین با توجه به تهاجم غیرقابل توجیه و غیرقابل تحریک روسیه که تهدیدی جدی برای امنیت جهانی است، تشکر کرد. وزیر نگ بر محکومیت صریح کانادا از تهاجم فاحش روسیه به عنوان یک چالش مستقیم برای نظم بین المللی مبتنی بر قوانین تاکید کرد و مجدداً تأکید کرد که کانادا در برابر استبداد و با اوکراین آزاد و دموکراتیک قاطعانه می ایستد.

وزیر نگ و وزیر واکامیا بر تعهد خود به چندجانبه گرایی، هم در پیشبرد تجارت مبتنی بر قوانین و هم در زمینه های نوظهور جدید مانند امنیت سایبری و فناوری های دیجیتال، تاکید کردند. آنها همچنین همکاری بین کانادا و ژاپن برای پیشبرد اولویت های مشترک در بخش هایی مانند فناوری، امنیت غذایی و منابع انرژی کم کربن را مورد بحث قرار دادند. وزیر نگ به اعلام هوندا در اواسط ماه مارس برای سرمایه گذاری 1.38 میلیارد دلاری در اکوسیستم تولید خودروهای هیبریدی و الکتریکی کانادا اشاره کرد.

وزیر Ng به وزیر Wakamiya به دلیل برنامه ریزی جامعی که قبلاً برای اکسپو 2025 اوزاکا در حال انجام است تبریک گفت و قدردانی عمیق کانادا را از موضع مشترک ژاپن و همچنین تعهد کانادا به مشارکت قوی در اوزاکا را تکرار کرد.

وزیران راه‌های همکاری اقتصادی بیشتر بین کانادا و ژاپن برای تقویت روابط دوجانبه و گسترش فرصت‌ها برای کسب‌وکارهای کانادایی در منطقه هند و اقیانوس آرام را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

پیوندهای مرتبط

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.