وزیر نگ از تمدید بودجه برای مرکز دانش کارآفرینی زنان خبر داد

[ad_1] 28 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو از آنجایی که کانادا برای پایان دادن به مبارزه با کووید-19 تلاش می کند، دولت متعهد به تضمین یک بهبود اقتصادی فراگیر قوی است که شکاف های سیستمی را برطرف کرده و زنان را در اقتصاد توانمند می کند. امروز، محترم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات،

کد خبر : 184664
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
وزیر نگ از تمدید بودجه برای مرکز دانش کارآفرینی زنان خبر داد

[ad_1]

28 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو

از آنجایی که کانادا برای پایان دادن به مبارزه با کووید-19 تلاش می کند، دولت متعهد به تضمین یک بهبود اقتصادی فراگیر قوی است که شکاف های سیستمی را برطرف کرده و زنان را در اقتصاد توانمند می کند.

امروز، محترم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، کسب‌وکارهای کوچک و توسعه اقتصادی، یک قرارداد مشارکت جدید به مبلغ 4.25 میلیون دلار برای مرکز دانش کارآفرینی زنان (WEKH)، یکی از ستون‌های استراتژی کارآفرینی زنان، اعلام کرد. اکنون برنامه 6 میلیارد دلاری برای پیشبرد توانمندی اقتصادی زنان. این بودجه به WEKH کمک می کند تا شتاب خود را حفظ کند، تحقیقات خود را پیش ببرد و ابزارها و منابع خود را برای حمایت از زنان کارآفرین مختلف گسترش دهد.

WEKH یک شبکه گسترده از بیش از 300 شریک – از جمله محققان، سازمان‌های پشتیبان کسب‌وکار و رهبران کلیدی صنعت – است که در تلاش برای ایجاد یک محیط حمایت‌کننده‌تر برای رشد کارآفرینی زنان در کانادا هستند. WEKH با جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و انتشار اطلاعات به ردیابی پیشرفت‌های انجام شده و اطلاع‌رسانی در کار پیش‌رو برای حمایت از زنان صاحب کسب‌وکار در راه‌اندازی، گسترش و صادرات به بازارهای جدید کمک می‌کند.

وزیر نگ همچنین انتشار گزارش سالانه WEKH را با عنوان وضعیت کارآفرینی زنان در کانادا در سال 2022 نشان داد. این گزارش بر موانع ساختاری که زنان کارآفرین در کانادا با آن مواجه هستند، تأثیر همه‌گیری COVID-19 بر زنان و راه‌های پیشروی تمرکز دارد. این گزارش نشان می دهد که زنان صاحب مشاغل به طور فعال برای بهبود اقتصادی، بهبود رقابت پذیری کسب و کار خود، کاهش کمبود نیروی کار بالقوه و همگام شدن با تغییرات آینده صنعت برای اطمینان از بقای کسب و کارشان و رونق پس از همه گیری همه گیر آماده می شوند.

این پیشرفت مبتنی بر سرمایه‌گذاری‌های تاریخی است که دولت از سال 2015 برای حمایت از زنان انجام داده است – مانند ادغام تجزیه و تحلیل مبتنی بر جنسیت در تصمیم‌گیری‌های خط‌مشی، قانون‌گذاری برابری حقوق، افزایش مزایای کودکان کانادا، ارائه بودجه ویژه برای حمایت از زنان کارآفرین در طول همه‌گیری، و ایجاد 10 دلار در روز مراقبت از کودکان.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.