وزیر می‌گوید کریپتو نقش مهمی در تجارت امارات خواهد داشت – مقررات بیت کوین نیوز

وزیر تجارت خارجی امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) می گوید که ارزهای دیجیتال نقش مهمی در تجارت امارات در آینده ایفا خواهند کرد. وی تاکید کرد: مهم‌ترین چیز این است که در مورد ارزهای دیجیتال و شرکت‌های رمزنگاری از حاکمیت جهانی اطمینان حاصل کنیم. Crypto نقش مهمی در امارات دارد ثانی الزیودی، وزیر تجارت

کد خبر : 310670
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
وزیر می‌گوید کریپتو نقش مهمی در تجارت امارات خواهد داشت – مقررات بیت کوین نیوز


وزیر تجارت خارجی امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) می گوید که ارزهای دیجیتال نقش مهمی در تجارت امارات در آینده ایفا خواهند کرد. وی تاکید کرد: مهم‌ترین چیز این است که در مورد ارزهای دیجیتال و شرکت‌های رمزنگاری از حاکمیت جهانی اطمینان حاصل کنیم.

Crypto نقش مهمی در امارات دارد

ثانی الزیودی، وزیر تجارت خارجی امارات متحده عربی، روز جمعه در مصاحبه ای با بلومبرگ در داووس، سوئیس، درباره ارزهای دیجیتال صحبت کرد.

او به اشتراک گذاشت که یکی از حوزه هایی که امارات متحده عربی به دنبال گسترش آن است، ارزهای دیجیتال است و افزود:

Crypto نقش مهمی در تجارت امارات متحده عربی در آینده ایفا خواهد کرد.

الزیودی توضیح داد: «مهمترین چیز این است که ما از حاکمیت جهانی در مورد ارزهای دیجیتال و شرکت های رمزنگاری اطمینان حاصل کنیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ما شروع به جذب برخی از شرکت ها به کشور کردیم تا با هم حکومتداری و نظام حقوقی مناسبی را که مورد نیاز است ایجاد کنیم.

عمر سلطان العلما، وزیر دولت امارات متحده عربی برای هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال و برنامه‌های کاربردی کار از راه دور، هفته گذشته در جلسه مجمع جهانی اقتصاد با عنوان «یافتن تعادل مناسب برای کریپتو» در داووس، درباره مقررات ارزهای دیجیتال صحبت کرد. او تأیید کرد که هیچ صرافی رمزنگاری در امارات متحده عربی مجوز ندارد و تأکید کرد که چارچوب های نظارتی برای ارزهای دیجیتال در امارات «سبک نیستند». وزیر گفت:

امارات متحده عربی یک صرافی رمزنگاری دارای مجوز واحد در امارات صادر نکرده است، نه بایننس و نه FTX … هیچ کس حتی هفته گذشته نتوانست هیچ مشتری را وارد کند.

سازمان تنظیم مقررات دارایی های مجازی دبی (VARA) که در ماه مارس تأسیس شد، همچنین در وب سایت خود اعلام می کند که تا به امروز هیچ مجوز عملیاتی اعطا نکرده است. VARA مسئول صدور مجوز و تنظیم بخش کریپتو در امارات دبی و مناطق آزاد آن (به استثنای DIFC) تحت قانون امارات است.

با این حال، تعدادی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال – از جمله Binance، FTX، Okx، Bitoasis و Coinmena – مجوز موقت از VARA دریافت کرده‌اند. رگولاتور اخیراً توضیح داده است که این پلتفرم‌های معاملات ارز دیجیتال در مرحله اول از فرآیند تأیید چهار مرحله‌ای هستند.

بر اساس گزارش «سبک زندگی دیجیتال» در سال 2022 که توسط اداره تنظیم مقررات ارتباطات و دولت دیجیتال امارات متحده عربی (TDRA) منتشر شده است، حدود 11.4 درصد از ساکنان امارات متحده عربی صاحب ارزهای دیجیتال هستند یا در آنها سرمایه گذاری کرده اند.

آیا با وزیر تجارت خارجی ثانی الزیودی موافقید که رمزارز نقش مهمی در تجارت امارات خواهد داشت؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.