وزیر میلر وعده اقدامات جدید برای افشای اسناد دولت فدرال مربوط به مدارس مسکونی را می دهد

[ad_1] اتاوا، انتاریو (10 دسامبر 2021)-مارک میلر، وزیر تاج و تخت و روابط بومی، امروز بیانیه زیر را صادر کرد: “بخشی از یک سیاست استعماری شرم‌آور و نژادپرستانه، مدارس مسکونی به زور کودکان بومی را حذف کردند – ملل اول، اینویت و متیس– از جوامع خود و آنها را از خانواده، زبان و فرهنگ خود

کد خبر : 140873
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۵۴
وزیر میلر وعده اقدامات جدید برای افشای اسناد دولت فدرال مربوط به مدارس مسکونی را می دهد

[ad_1]

اتاوا، انتاریو (10 دسامبر 2021)-مارک میلر، وزیر تاج و تخت و روابط بومی، امروز بیانیه زیر را صادر کرد:

“بخشی از یک سیاست استعماری شرم‌آور و نژادپرستانه، مدارس مسکونی به زور کودکان بومی را حذف کردند – ملل اول، اینویت و متیس– از جوامع خود و آنها را از خانواده، زبان و فرهنگ خود محروم کردند، در حالی که آزار گسترده را نیز تحمل کردند. این وظیفه اخلاقی ما نسبت به بازماندگان است که حقیقت را تعقیب کنیم و از آنها و همچنین کسانی که از آسیب بین نسلی در جستجوی بسته شدن رنج می برند حمایت کنیم. پرداختن به تأثیرات مداوم مدارس مسکونی در مرکز آشتی و تجدید روابط بین مردم بومی که در این مدارس تحصیل می کردند، خانواده ها و جوامع آنها و همه کانادایی ها است.

آشتی مستلزم یک رویکرد کل دولت، شکستن موانع و بازنگری در نحوه انجام کارمان است. دولت کانادا متعهد است اقدامات لازم را انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که ما همچنان تمام تلاش خود را برای به اشتراک گذاشتن اسناد مربوط به مدرسه مسکونی که در اختیار داریم، انجام می دهیم، در حالی که به خواسته های بازماندگان، قوانین، دستورات دادگاه، توافق نامه های حل و فصل و فرآیندهای دعوی در حال انجام احترام می گذاریم.

بر اساس حل و فصل مدارس مسکونی هند، نهادهای کلیسای کاتولیک موظف بودند اسناد را به کمیسیون حقیقت و آشتی (TRC) افشا کنند. بر اساس راهنمایی طرفین از TRC، کانادا بیش از 4 میلیون سند را به TRC فاش کرده است. چهار نهاد کاتولیک، که در چندین مدرسه مسکونی دخیل هستند، – تا به امروز – از دادن امتیاز دادخواهی برای اینکه کانادا اسناد را به اشتراک بگذارد، خودداری کرده اند. پس از پایان مأموریت خود در سال 2015، TRC مجموعه اسناد خود را به مرکز ملی حقیقت و آشتی منتقل کرد. بنابراین، من به اداره خود دستور داده‌ام تا تمام اقدامات لازم را برای تحویل روایت‌های مربوط به مدرسه و اسناد مرتبط به NCTR انجام دهد. این شامل حدود 12000 سند است. ما متعهد شده‌ایم که طی 30 تا 45 روز، روایت‌های مفقود مدرسه مسکونی را به NCTR فاش کنیم.

من همچنین به بخش خود دستور داده ام تا در صورت امکان، بازبینی داخلی گسترده تری از اسناد موجود برای اطمینان از شفافیت و افشای کامل همه اسناد مربوطه انجام دهد. این گامی به سوی مسئولیت پذیری و درک قوی تر از میراث مدارس مسکونی است. بررسی داخلی ممکن است بعداً به موضوعات دیگری که شرکا مرتبط می دانند گسترش یابد. اسناد اضافی نیز می‌تواند با رعایت خواسته‌های بازماندگان، قوانین قابل اجرا، دعاوی جاری، نقش نظارتی دادگاه‌ها و توافق‌نامه‌های موجود افشا شود. این کار پس از مشورت با شرکای بومی، ذینفعان و نمایندگان Survivor انجام خواهد شد.

به عنوان بخشی از اقدامات برای تحقق وعده آشتی، من این رویکرد جدید را برای افشای اسناد مربوط به مدارس مسکونی پیشنهاد می کنم. علاوه بر بررسی داخلی گسترده، این امر مستلزم ایجاد یک ساختار جدید برای نظارت بر افشای اسناد و تشکیل یک کمیته بین بخشی برای شناسایی و افشای اسناد مربوطه مربوط به تاریخ NCTR است.

بازنگری و اصلاح فرآیندهای ما در ارتباط با افشای اسناد مربوط به مدارس مسکونی، کلید تحقق وعده‌های ما به مردم بومی است – برای بازسازی اعتماد و تقویت روابط ملت به ملت، Inuit-Crown، و دولت با دولت.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.