وزیر میلر در مورد اسناد مربوط به مدارس مسکونی بیانیه ای صادر می کند

[ad_1] مراقبت: ما می‌دانیم که این خبر ممکن است حاوی اطلاعاتی باشد که برای بسیاری دشوار است و تلاش‌های ما برای احترام به بازماندگان و خانواده‌ها ممکن است به عنوان یادآوری ناخواسته برای کسانی باشد که در طول نسل‌ها از سیاست‌های دولتی که برای مردم بومی مضر بوده، سختی‌ها را متحمل شده‌اند. یک خط بحران

کد خبر : 198215
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
وزیر میلر در مورد اسناد مربوط به مدارس مسکونی بیانیه ای صادر می کند

[ad_1]

مراقبت: ما می‌دانیم که این خبر ممکن است حاوی اطلاعاتی باشد که برای بسیاری دشوار است و تلاش‌های ما برای احترام به بازماندگان و خانواده‌ها ممکن است به عنوان یادآوری ناخواسته برای کسانی باشد که در طول نسل‌ها از سیاست‌های دولتی که برای مردم بومی مضر بوده، سختی‌ها را متحمل شده‌اند.

یک خط بحران ملی مدارس مسکونی برای ارائه پشتیبانی از بازماندگانی که می توانند با تماس با خط ملی بحران 24 ساعته به خدمات ارجاع عاطفی و بحران دسترسی داشته باشند، در دسترس است. 1-866-925-4419.

مردم بومی همچنین می توانند از طریق تلفن به خط راهنمای امید برای سلامتی دسترسی داشته باشند 1-855-242-3310 یا از طریق چت آنلاین از طریق وب سایت www.hopeforwellness.ca.

اتاوا، انتاریو (22 آوریل 2022) — مارک میلر، وزیر تاج و تخت و روابط بومی، امروز بیانیه زیر را صادر کرد:

«اخیراً، مقامات روابط تاج و تخت و امور شمالی کانادا از یک قفسه ذخیره‌سازی ایمن شخص ثالث در سرزمین‌های شمال غربی مطلع شدند که حاوی اسناد مدعی از فرآیند ارزیابی مستقل توافقنامه اسکان مدارس مسکونی هند (IRSSA) بود. قفسه انبار متعلق به یک سازمان غیرانتفاعی بود که به مدعیان تحت IRSSA حمایت های بهداشتی ارائه می کرد. این سازمان توسط دولت کانادا تامین مالی شد و دیگر فعال نیست.

با توجه به ماهیت محرمانه این اسناد، دولت کانادا به دنبال راهنمایی از دادگاه های ناظر IRSSA بود. بر اساس دستور دادگاه ها، اسناد اکنون در یک سایت امن دولت کانادا هستند و توسط ناظر دادگاه IRSSA بررسی خواهند شد. ناظر دادگاه یافته ها را به دادگاه ها گزارش می دهد و گام های بعدی مناسب را توصیه می کند تا اطمینان حاصل شود که تمام اسناد حاوی اطلاعات محرمانه مطابق با دستورالعمل موجود از دادگاه ها محافظت می شوند.

در این زمان، من همچنین می‌خواهم یک به‌روزرسانی در مورد بررسی اسناد داخلی اعلام شده در دسامبر 2021 ارائه کنم. به منظور حمایت از این روند، دستورالعملی رسمی در وزارت روابط تاج و تخت و امور شمال صادر شد که از همه مقامات می‌خواهد تا کلیه اسناد مربوط به مدارس مسکونی سابق را حفظ و نگهداری کند. به عنوان بخشی از این بررسی، مقامات همچنین در حال بررسی اسنادی هستند که قبلاً در یک انبار امن در ونکوور نگهداری می شدند. پس از بررسی اولیه، تصور می‌شود که این اسناد نسخه‌های چاپی اطلاعات موجود در پایگاه داده‌های تاریخی مدارس مسکونی دولت است که تا سال 2015 با کمیسیون حقیقت و آشتی به اشتراک گذاشته شده است. ، دولت کانادا همچنان متعهد به اشتراک گذاری آنها با مرکز ملی حقیقت و آشتی (NCTR) و در عین حال احترام به خواسته های بازماندگان، قوانین، احکام دادگاه، توافق نامه های حل و فصل و فرآیندهای دعوی در حال انجام، مطابق با یادداشت توافق نامه امضا شده با NCTR است. در 20 ژانویه 2022.

ما می‌دانیم که برای بسیاری، به اشتراک گذاشتن داستان‌های اتفاقاتی که در مدارس مسکونی رخ داده یک فرآیند دشوار و آغازگر است. دولت ما اقدامات لازم را انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند که سایر سازمان هایی که ممکن است دیگر فعال نباشند اقدامات مناسبی را برای مدیریت اسناد محرمانه مربوط به فرآیند ارزیابی مستقل انجام دهند. از آنجایی که از بازماندگان و خانواده‌هایشان در جستجوی حقیقت حمایت می‌کنیم، متعهد هستیم که تمام اسناد تاریخی مربوطه حفظ و نگهداری شوند و در عین حال از حریم خصوصی آنها محافظت کنیم.»

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.