وزیر میراث فرهنگی نگرانی مردم اراک از آلودگی هوا را به دولت منتقل می‌کند

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی با اشاره به آلودگی هوای اراک گفت: امیدواریم وزیر این نگرانی و دغدغه مردم و مسئولین شهر از آلودگی هوا را به دولت منتقل کند. فرزاد مخلص الائمه ۱۱ آذر در حاشیه بازدید از امامزاده سیداحمد(ع) هزاره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰ و ۱۱ اذرماه ۱۴۰۱ میزبان وزیر میراث فرهنگی گردشگری

کد خبر : 288614
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
وزیر میراث فرهنگی نگرانی مردم اراک از آلودگی هوا را به دولت منتقل می‌کند



ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی با اشاره به آلودگی هوای اراک گفت: امیدواریم وزیر این نگرانی و دغدغه مردم و مسئولین شهر از آلودگی هوا را به دولت منتقل کند.

فرزاد مخلص الائمه ۱۱ آذر در حاشیه بازدید از امامزاده سیداحمد(ع) هزاره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰ و ۱۱ اذرماه ۱۴۰۱ میزبان وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کشور هستیم و برنامه مفصل و فشرده ای را بابت مرور ظرفیت ها و فرصت ها  و بررسی مشکلات و چالش ها و مسائل حوزه میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی اجرا شد.

وی افزود: در این بازدید فشرده ۲ روزه، وزیر در اولین سفر خود به استان مرکزی وقت نسبتا مفصلی را به استان اختصاص داد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در این سفر بازدیدهایی از شهرهای دلیجان، نراق، شهرستان محلات، نیم‌ور و  شهرستان خمین در روز گذشته و اراک و امامزاده سید احمد(ع) هزاوه در روز جاری انجام شده و در  ادامه به شهرستان تفرش سفر خواهیم کرد.

مخلص الائمه ادامه داد: موزه در حال ساخت اراک و منطقه گردشگری گردو در اراک نیز بازدید شد و تقریبا بخش عمده ای از استان مرور و تصمیمات خوبی در حوزه گردشگری استان اتخاذ شد.

وی با اشاره به مسائل مربوط به حوزه های میراث فرهنگی گفت: هماهنگی های مورد نیاز بین حوزه میراث فرهنگی و اوقاف انجام و دستوراتی صادر شد و وزیر از نزدیک در شرایط مربوط به اختلافات بین دستگاه های متعدد متولی گردشگری و میراث قرار گرفت، بر این اساس امیدواریم این سفر ظرفیت پربرکتی برای استان مرکزی داشته باشد.

استاندار مرکزی بیان کرد: این استان در حوزه گردشگری تاریخی و طبیعی و… ظرفیت های خوبی دارد ولی کمبودهای شدیدی در حوزه تفریح و نشاط در جای‌جای استان محسوس است. مواردی نیز در دیدار چهره به چهره با مردم گفت و گو شد و باید یک کار با شتاب در این حوزه توسط شهرداری ها و مجموعه حوزه گردشگری انجام شود.

وی ادامه داد: امیدواریم برخی مسائلی که به گره های قدیمی تبدیل شده با استفاده از طرفیت استانی برطرف شود، واقعیت این است که بسیاری از این مشکلات قدیمی هستند و رفع آنها نیازمند تصمیماتی در سطح ملی است.

مخلص الائمه با اشاره به آلودگی هوای اراک بیان کرد: امیدواریم وزیر این نگرانی و دغدغه مردم و مسئولین شهر را در کنار سایر موارد به دولت منتقل کند، در همین هزاوه سطح میزان آلودگی با چشم قابل مشاهده است.

وی افزود: در سفر هیئت دولت به استان مرکزی منابعی برای حوزه مرمت آثار تاریخی مصوب شد اما مسلما این ارقام کفایت نمی کند.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.