وزیر موری و وزیر مندچینو با ذینفعان ملاقات می کنند تا درباره تحول دیجیتالی و مهاجرت بحث کنند

[ad_1] 28 جولای 2021 – اتاوا ، انتاریو – دولت دیجیتال دولت کانادا متعهد به ارائه خدمات امن ، قابل اعتماد و آسان برای استفاده برای مهاجران ، تازه واردان ، پناهندگان و شهروندان کانادایی است. جویس موری ، وزیر دولت دیجیتال و مارکو مندچینو ، وزیر مهاجرت ، پناهندگی و شهروندی ، در 27

کد خبر : 92605
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
وزیر موری و وزیر مندچینو با ذینفعان ملاقات می کنند تا درباره تحول دیجیتالی و مهاجرت بحث کنند

[ad_1]

28 جولای 2021 – اتاوا ، انتاریو – دولت دیجیتال

دولت کانادا متعهد به ارائه خدمات امن ، قابل اعتماد و آسان برای استفاده برای مهاجران ، تازه واردان ، پناهندگان و شهروندان کانادایی است.

جویس موری ، وزیر دولت دیجیتال و مارکو مندچینو ، وزیر مهاجرت ، پناهندگی و شهروندی ، در 27 ژوئیه با ذینفعان ملاقات کردند تا در مورد بهبود ابزارهای دیجیتالی مهاجرت ، پناهندگی و شهروندی کانادا بحث و تبادل نظر کنند.

همه گیری COVID-19 ارائه خدمات دیجیتالی را در همه بخش ها تسریع کرده است و این میزگرد مجازی بر نحوه طراحی و ارائه خدمات دیجیتالی بهتر برای مهاجران ، تازه واردان و پناهندگان متمرکز شده است.

شرکت کنندگان شامل ذینفعان بخش خصوصی و عمومی بودند و بحث ها پیرامون طراحی بسترهای دیجیتالی بهتر برای تأیید اقامت دائم ، آزمایش های آنلاین شهروندی و درخواست ویزا بود. آنها همچنین در مورد همکاری با واسطه ها برای اطمینان از اینکه ابزارهای دیجیتالی با نیازهای تازه واردان در خط مقدم و با دسترسی از ابتدا طراحی شده اند ، بحث کردند.

این بحث های ارزشمند به شکل دهی چشم انداز تغییر دیجیتالی مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) برای پاسخگویی بهتر به نیازهای مهاجران ، پناهندگان و تازه واردان به کانادا کمک می کند. ابزارهای دیجیتالی بهبود یافته ، مانند سیستم مدیریت پرونده های جهانی ، به IRCC اجازه می دهد تا به سمت راه حل های دیجیتالی حرکت کرده و سیستم مهاجرت کانادا را با یک پلت فرم دیجیتالی کاملا جدید و پیشرفته تبدیل کند.

در نهایت ، این امر به هدف بلند مدت IRCC مبنی بر تبدیل به یک سازمان واقعاً دیجیتالی با پیشرفت روز به روز و امکان مدرن سازی واقعی ، نوآوری و تحول در ارائه خدمات-همه با خروجی مطلوب کاهش زمان پردازش برنامه ، بهبود ابزارها کمک می کند. افسران ، افزایش تجربه کاربر برای مشتریان و بهبود ارزش برای کانادایی ها.

حقایق فوری

  • بودجه 2021 مرحله بعدی بلندپروازانه ای را برای تحول دیجیتالی کانادا ترسیم می کند ، با بیش از 2.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری پیشنهادی در خدمات با بیشترین تأثیر ، مانند مزایا ، مالیات و مهاجرت ، و بیش از 1 میلیارد دلار از این مبلغ در سرمایه گذاری های پیشنهادی اختصاص یافته برای ایجاد یک مرکز متمرکز و آگاه. رویکرد به این تلاش تحول در سراسر دولت.
  • بودجه 2021 وعده 428.9 میلیون دلار در طول 5 سال ، با 398.5 میلیون دلار استهلاک باقی مانده ، از 2021 تا 2021 ، برای توسعه و ارائه یک پلت فرم مهاجرت دیجیتالی در سراسر سازمان که به تدریج جایگزین سیستم مدیریت پرونده جهانی می شود. این امر باعث می شود پردازش و پشتیبانی برنامه ها از متقاضیان در سال 2023 بهبود یابد.

پیوندهای مرتبط

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.