وزیر موری در چهلمین دوره نمایشگاه غذاهای دریایی آمریکای شمالی شرکت می کند تا محصولات غذایی دریایی با کیفیت و پایدار کانادا را تبلیغ کند.

[ad_1] 14 مارس 2021 اتاوا، انتاریو – کانادا به عنوان کشوری متشکل از سه اقیانوس و احاطه شده توسط آب های سرد و بکر، خانه برخی از مرغوب ترین ماهی ها و محصولات دریایی در جهان است. با استانداردهای بالا برای پایداری و ایمنی غذا، ماهی و غذاهای دریایی ممتاز ما همچنان در سراسر جهان

کد خبر : 178938
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۵۸
وزیر موری در چهلمین دوره نمایشگاه غذاهای دریایی آمریکای شمالی شرکت می کند تا محصولات غذایی دریایی با کیفیت و پایدار کانادا را تبلیغ کند.

[ad_1]

14 مارس 2021

اتاوا، انتاریو – کانادا به عنوان کشوری متشکل از سه اقیانوس و احاطه شده توسط آب های سرد و بکر، خانه برخی از مرغوب ترین ماهی ها و محصولات دریایی در جهان است. با استانداردهای بالا برای پایداری و ایمنی غذا، ماهی و غذاهای دریایی ممتاز ما همچنان در سراسر جهان ارزشمند هستند. در سال 2021، کانادایی ها سخت تلاش کردند تا 8.7 میلیارد دلار ماهی و غذاهای دریایی به 119 کشور صادر کنند.

جویس موری، وزیر شیلات، اقیانوس‌ها و گارد ساحلی کانادا، هیئت کانادایی را در نمایشگاه امسال غذاهای دریایی آمریکای شمالی رهبری کرد. نمایشگاه غذاهای دریایی، که از 13 تا 15 مارس 2022 در بوستون، ماساچوست برگزار می شود، بزرگترین نمایشگاه تجاری در نوع خود در آمریکای شمالی است. امسال سال 40 استهفتم نسخه نمایشگاه غذاهای دریایی و اولین نمایشگاهی است که از سال 2019 به صورت حضوری برگزار می شود.

دیروز، وزیر موری با ذینفعان ماهی و غذاهای دریایی کانادا، با نمایندگان استانی و همچنین شرکت کنندگانی از ایالات متحده و سایر کشورها دیدار کرد. دولت کانادا، همراه با استان ها، نقشی کلیدی در حمایت و ارتقای صنعت کانادا در این پلتفرم جهانی و فرصتی برای رشد بیشتر صنعت ماهی و غذاهای دریایی کانادا ایفا می کند.

دولت کانادا از پایداری طولانی مدت، نوآوری و رشد بخش ماهی و غذاهای دریایی کانادا از طریق برنامه هایی مانند صندوق ماهیگیری اقیانوس اطلس، صندوق ماهیگیری کبک، صندوق بازسازی و نوآوری ماهی قزل آلا بریتیش کلمبیا، و ماهی و غذاهای دریایی کانادا حمایت می کند. صندوق فرصت ها این برنامه ها به تحریک نوآوری و پایداری در بخش ماهی و غذاهای دریایی کانادا کمک می کند تا نیازهای رو به رشد بازار را برآورده کند.

شیلات و اقیانوس‌ها کانادا از طریق علم صحیح، مبتنی بر دانش بومی و دیدگاه‌های محلی، و به کارگیری سیاست‌های آینده‌نگر، مدیریت پایدار ماهیگیری و آبزی پروری کانادا را تضمین می‌کند و به حفاظت از اقیانوس‌ها و اکوسیستم‌های آبی کانادا اختصاص دارد تا سالم بمانند. پر از زندگی برای نسل های آینده

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.