وزیر مندچینو و رئیس FCFA روی از ساکنان موقت فرانسوی زبان دعوت می کنند تا از مسیرهای اقامت دائم استفاده کنند

[ad_1] 12 جولای 2021 – باترست ، نیوبرانزویک –مهاجرت برای سرزندگی جوامع فرانکفونی در سراسر کانادا ، از جمله جوامع آکادی نیوبرانزویک ضروری است. به همین دلیل امروز ، مارکو EL Mendicino ، وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی و لیان روی ، رئیس Fédération des communautés francophones et acadienne ، از باترست دیدن کردند

کد خبر : 94072
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۷:۲۶
وزیر مندچینو و رئیس FCFA روی از ساکنان موقت فرانسوی زبان دعوت می کنند تا از مسیرهای اقامت دائم استفاده کنند

[ad_1]

12 جولای 2021 – باترست ، نیوبرانزویک –مهاجرت برای سرزندگی جوامع فرانکفونی در سراسر کانادا ، از جمله جوامع آکادی نیوبرانزویک ضروری است. به همین دلیل امروز ، مارکو EL Mendicino ، وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی و لیان روی ، رئیس Fédération des communautés francophones et acadienne ، از باترست دیدن کردند تا از ساکنان موقت فرانسوی زبان در کانادا دعوت کنند تا از مزایای اخیر راه اندازی شده استفاده کنند. مسیر موقت اقامت دائم

در حالی که این مسیر جدید در سراسر کانادا تغییری ایجاد خواهد کرد ، به ویژه برای آینده جوامع اقلیت آکادیایی و فرانکفونی مانند باترست بسیار مهم است. این امر به حفظ معلمان فرانسوی برای رفع کمبود معلمان زبان فرانسه در کانادا کمک می کند. برای حمایت از اهداف کانادا برای مهاجرت به زبان فرانسه ، جریانهای کاندیداهای فرانسوی زبان یا دو زبانه محدودیتی در تعداد درخواست های قابل دریافت ندارند.

تا 5 نوامبر 2021 ، مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) درخواست های نامزدهای فرانسوی زبان یا دو زبانه را که قصد زندگی در خارج از کبک را دارند ، تحت سه جریان برای موارد زیر می پذیرد:

  • کارگران موقت در مراقبت های بهداشتی
  • کارگران موقت در سایر مشاغل ضروری انتخاب شده
  • دانشجویان بین المللی که از یک موسسه کانادایی فارغ التحصیل شده اند

با گذر از بیماری همه گیر و چشم انداز آینده ، مهاجرت برای اطمینان از اینکه کارگران مورد نیاز برای رونق کسب و کار ما و ایجاد مشاغل بیشتر در سراسر کشور برای بهبود وضعیت اقتصادی ما بسیار مهم است.

با سرعت بخشیدن به اقامت دائم ، این ابتکارات هدفمند کارگران موقت ضروری و فارغ التحصیلان بین المللی را تشویق می کند تا در کانادا ریشه یابی کنند و به ما کمک می کند تا کارگران با استعداد مورد نیاز خود را حفظ کنیم ، به ویژه در بیمارستان ها و خانه های مراقبت طولانی مدت. به این ترتیب ، ما از خدمات فوق العاده بسیاری از کارگران اساسی در طول همه گیری ، که بسیاری از آنها تازه وارد هستند و در مبارزه با کووید -19 نقش مهمی ایفا کرده اند ، قدردانی می کنیم.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.