وزیر مری نگ میزبان بازدید موفقیت آمیز کاترین تای، نماینده تجاری ایالات متحده است

6 مه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا کانادا و ایالات متحده در یکی از سازنده ترین، مشارکتی ترین و سودمندترین روابط دوجانبه در جهان سرمایه گذاری می کنند. این مشارکت همسایگان است که توسط مرز مشترک، ارزش‌های دموکراتیک، ارتباطات عمیق مردم با مردم، و روابط اقتصادی و امنیتی چند لایه شکل گرفته

کد خبر : 203387
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۴۰
وزیر مری نگ میزبان بازدید موفقیت آمیز کاترین تای، نماینده تجاری ایالات متحده است


6 مه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

کانادا و ایالات متحده در یکی از سازنده ترین، مشارکتی ترین و سودمندترین روابط دوجانبه در جهان سرمایه گذاری می کنند. این مشارکت همسایگان است که توسط مرز مشترک، ارزش‌های دموکراتیک، ارتباطات عمیق مردم با مردم، و روابط اقتصادی و امنیتی چند لایه شکل گرفته است.

در 5 و 6 می 2022، مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، تجارت کوچک و توسعه اقتصادی، میزبان کاترین تای، نماینده تجاری ایالات متحده در اتاوا و تورنتو بود. آنها در مورد اقداماتی که برای تقویت روابط تجاری بین کانادا و ایالات متحده برای حمایت از رشد و شکوفایی مشاغل فراگیر انجام می شود، گفتگو کردند.

در اتاوا در 5 می، وزیر Ng و سفیر Tai در مورد همکاری بین کانادا و ایالات متحده برای تقویت زنجیره های تامین فرامرزی، پیشبرد اجرای مداوم توافقنامه کانادا-ایالات متحده-مکزیک (CUSMA) و تلاش های مشترک آنها برای حمایت بحث کردند. تجارت مبتنی بر قوانین در مجامع بین المللی مانند G7 و WTO.

آنها همچنین در مورد تهاجم غیر قابل توجیه و غیرقابل توجیه روسیه به اوکراین و راه های حمایت بیشتر از اوکراین و مردم اوکراین گفتگو کردند.

وزیر نگ به همکاری مثبت بین کانادا و ایالات متحده در مورد طیف وسیعی از مسائل، از جمله از سرگیری تجارت فرامرزی سیب زمینی جزیره پرنس ادوارد اشاره کرد.

وزیر نگ همچنین بر اهمیت تلاش ها برای حل موضوع تعرفه های حفاظتی ایالات متحده بر محصولات خورشیدی کانادا تاکید کرد زیرا هر دو کشور در جهت اهداف مشترک در مورد تغییرات آب و هوایی تلاش می کنند. وزیر نگرانی خود را در مورد وظایف ناموجه ایالات متحده در مورد الوارهای چوب نرم تکرار کرد و بر اهمیت روند حل و فصل اختلافات برای کانادا تأکید کرد. وی تاکید کرد که کانادا همیشه از صنعت لبنیات و کشاورزان خود حمایت خواهد کرد و با آنها برای اجرای یافته های پنل لبنیات CUSMA همکاری خواهد کرد.

وزیر نگ و سفیر تای در میزگردی با ذینفعان کارگری دو ملیتی که با میزبانی مشترک آقای سیموس اورگان، وزیر کار برگزار شد، شرکت کردند تا اهمیت پرداختن به موضوع کار اجباری در زنجیره‌های عرضه جهانی را برجسته کنند و مجدداً بر یک اشتراک مشترک تأکید کنند. تعهد به حمایت از اجرای موثر ممنوعیت کار اجباری تحت CUSMA.

در 6 می در تورنتو، وزیر نگ و سفیر تای بحثی را در مورد حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​برای رشد و صادرات رهبری کردند. آنها همچنین دو بازدید از سایت انجام دادند که زنجیره تامین یکپارچه بین کانادا و ایالات متحده، از جمله وسایل نقلیه الکتریکی و نیمه هادی ها را برجسته کرد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.