وزیر لبلان بر تعهد خود برای افزایش تجارت داخلی در کانادا تاکید می کند

[ad_1] مونکتون، نیوبرانزویک، 13 دسامبر 2021 – امروز، دولت کانادا در جلسه کمیته تجارت داخلی بر تعهد خود به افزایش تجارت داخلی تاکید کرد. نمایندگانی از همه استان ها و مناطق حضور داشتند. در این دیدار، محترم دومینیک لبلان، وزیر امور بین دولتی، زیرساخت ها و جوامع، بر تعهد دولت فدرال به تسریع تلاش ها

کد خبر : 142187
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲:۳۲
وزیر لبلان بر تعهد خود برای افزایش تجارت داخلی در کانادا تاکید می کند

[ad_1]

مونکتون، نیوبرانزویک، 13 دسامبر 2021 – امروز، دولت کانادا در جلسه کمیته تجارت داخلی بر تعهد خود به افزایش تجارت داخلی تاکید کرد. نمایندگانی از همه استان ها و مناطق حضور داشتند.

در این دیدار، محترم دومینیک لبلان، وزیر امور بین دولتی، زیرساخت ها و جوامع، بر تعهد دولت فدرال به تسریع تلاش ها برای کاهش موانع تجارت داخلی در حمایت از بهبود اقتصادی کانادا و تقویت رشد و رقابت پذیری آن تاکید کرد.

وزیر لبلانک برای حمایت از گفتگوی وی در مورد تحرک نیروی کار به کارلا کوالتراف، وزیر کار، توسعه نیروی کار و شامل ناتوانی ها پیوست. آنها با هم بر اهمیت حیاتی تسهیل و اولویت بندی تلاش های جمعی برای تحرک نیروی کار و به رسمیت شناختن اعتبار، به ویژه برای بخش مراقبت های بهداشتی کانادا تاکید کردند.

وزیر لبلان همچنین از مشارکت همکار خود، وزیر محترم نوآوری، علم و صنعت فرانسوا فیلیپ شامپاین استقبال کرد و از همتایان وزرای خود خواست که در تلاش های آینده خود برای مقابله با موانع باقیمانده بر سر تجارت، سرمایه گذاری و تحرک نیروی کار در کانادا جاه طلب باشند.

به نوبه خود، دولت اخیراً حذف و محدود کردن چندین استثناء فدرال از توافقنامه تجارت آزاد کانادا را اعلام کرد و متعهد شد که 21 میلیون دلار از طریق بودجه 2021 سرمایه گذاری کند. برای کاهش موانع تجارت در کانادا و کمک به ایجاد یک اقتصاد موفق تر. این شامل تعهد به داده های تجارت داخلی پان-کانادایی باز و قابل دسترس است.

در سال 2019، دولت زمانی که تنها مانع فدرال باقیمانده برای حرکت بین استانی مشروبات الکلی را از بین برد، قاطعانه عمل کرد. وزیر لبلان از رهبری تیم هیوستون، نخست وزیر نوا اسکوشیا استقبال کرد و از تلاش های استان ها و مناطقی که گام هایی در جهت فروش مستقیم به مصرف کننده برداشته اند، تحسین کرد و از سایر همتایان خود خواست تا گام های مشابهی را برای رفع موانع تجاری طولانی مدت در این زمینه بردارند. بخش وی از اعلام امروز وزیر کبک پیر فیتزگیبون (فقط لینک به زبان فرانسوی) در مورد قصد کبک برای حذف محدودیت های کمی در مورد مشروبات الکلی که یک فرد می تواند وارد استان کند، قدردانی کرد.

او سپس تعهد دولت کانادا به همکاری با استان ها و مناطق را برای تسریع در حرکت بین استانی مشروبات الکلی تکرار کرد.

وزیر لبلانک همچنین اهمیت تداوم تعامل با صنعت و سهامداران برای شناسایی و مقابله با موانع تجاری و نظارتی و تقویت اقتصاد داخلی را نشان داد.

وزیر لبلانک تعهد خود را برای ادامه همکاری با استان‌ها و مناطق برای رفع موانع تجارت مجدداً تقویت کرد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.