وزیر فورتیه بر سرمایه گذاری های مسکن مقرون به صرفه در بودجه 2022 در برامپتون تأکید می کند

[ad_1] 13 آوریل 2022 – برامپتون، انتاریو – دبیرخانه هیئت خزانه داری کانادا از طریق بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی، دولت کانادا سرمایه گذاری های هدفمند و مسئولانه ای را برای ایجاد مشاغل خوب، رشد اقتصاد ما و ساختن کانادایی انجام خواهد داد که هیچ

کد خبر : 193099
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۲۴
وزیر فورتیه بر سرمایه گذاری های مسکن مقرون به صرفه در بودجه 2022 در برامپتون تأکید می کند

[ad_1]

13 آوریل 2022 – برامپتون، انتاریو – دبیرخانه هیئت خزانه داری کانادا

از طریق بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی، دولت کانادا سرمایه گذاری های هدفمند و مسئولانه ای را برای ایجاد مشاغل خوب، رشد اقتصاد ما و ساختن کانادایی انجام خواهد داد که هیچ کس در آن جا نمانده باشد.

امروز، رئیس هیئت خزانه داری، مونا فورتیر، به همراه روبی ساهوتا، نماینده پارلمان برامپتون-نورث، سونیا سیدو، عضو پارلمان برامپتون جنوبی و شفقت علی، عضو پارلمان مرکز برامپتون، در برامپتون بودند. سرمایه گذاری های مسکن مقرون به صرفه در اقامتگاه های کمک هزینه تحصیلی مسیحی برامپتون برامالیا را برجسته کنید. این ساختمان 6 طبقه 89 اقامتگاه اجاره ای مقرون به صرفه را در اختیار خانواده ها قرار می دهد. این پروژه تا حدی توسط صندوق سرمایه گذاری مشترک مسکن ملی تامین شد که 13.75 میلیون دلار در بودجه دولت فدرال کمک کرد.

بودجه 2022 دارای اقدامات جدید و مهمی است که از دسترسی کانادایی ها به مسکن مقرون به صرفه پشتیبانی می کند. این اقدامات به خریداران مسکن کمک می‌کند خانه اول خود را پس‌انداز کرده و بخرند، ساخت و ساز مسکن را در یک دهه آینده دو برابر کند، سرمایه‌گذاری خارجی در مسکن کانادا را ممنوع کند، و اقدامات ناعادلانه‌ای که مسکن را برای کانادایی‌ها گران‌تر می‌کند، مهار کند.

یک مانع بزرگ برای بسیاری از افراد که به دنبال داشتن خانه هستند، هزینه پیش پرداخت است، به خصوص که قیمت خانه همچنان در حال افزایش است. بودجه 2022 پیشنهاد می کند که حساب پس انداز خانه اول بدون مالیات را معرفی کند که به خریداران احتمالی برای اولین بار خانه این امکان را می دهد که تا 40000 دلار پس انداز کنند. مانند RRSP، مشارکت‌ها مشمول کسر مالیات هستند و برداشت‌ها برای خرید خانه اول – از جمله درآمد سرمایه‌گذاری – غیرقابل مالیات است، مانند TFSA. ورود بدون مالیات، خارج از مالیات.

بودجه 2022 با حصول اطمینان از اینکه مسکن مقرون به صرفه‌تر می‌تواند به سرعت ساخته شود، پیشنهاد می‌کند تا بیش از 1.5 میلیارد دلار طی دو سال، از سال‌های 2022-2023، برای گسترش طرح مسکن سریع ارائه شود. انتظار می رود این بودجه جدید حداقل 6000 واحد مسکونی جدید ارزان قیمت ایجاد کند. این برنامه‌های پیشنهادی بخشی از مجموعه‌ای از ابتکارات برای حمایت از کانادایی‌ها در داشتن مکانی امن و مقرون‌به‌صرفه است.

سایر اقدامات بودجه 2022 مسکن مقرون به صرفه عبارتند از:

  • حفاظت از خریداران و اجاره‌کنندگان
  • بودجه برای مبارزه با بی خانمان ها و حمایت از مقرون به صرفه بودن مسکن به ویژه برای آسیب پذیرترین افراد
  • سرمایه گذاری در مسکن مردم بومی

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.