وزیر فورتیه با شهردار دیلکنز ویندزور دیدار می کند

[ad_1] 21 جولای 2021 دیروز ، مون فورتیه ، وزیر رفاه طبقه متوسط ​​و وزیر دارایی ، عملاً با شهردار عبادتش دیلکنز ، شهردار ویندزور صحبت کرد. وزیر Fortier و شهردار Dilkens پیش نویس چارچوب کیفیت زندگی کانادا را که در بودجه 2021 برای ادغام ملاحظات کیفیت زندگی در تصمیم گیری مطرح شد ، مورد

کد خبر : 94652
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
وزیر فورتیه با شهردار دیلکنز ویندزور دیدار می کند

[ad_1]

21 جولای 2021

دیروز ، مون فورتیه ، وزیر رفاه طبقه متوسط ​​و وزیر دارایی ، عملاً با شهردار عبادتش دیلکنز ، شهردار ویندزور صحبت کرد.

وزیر Fortier و شهردار Dilkens پیش نویس چارچوب کیفیت زندگی کانادا را که در بودجه 2021 برای ادغام ملاحظات کیفیت زندگی در تصمیم گیری مطرح شد ، مورد بحث قرار دادند. این چارچوب راهنمایی برای عبور از مجموعه ای از شاخص های رفاه-مانند تولید ناخالص داخلی-برای بررسی کیفیت زندگی کانادایی ها در پنج حوزه-رفاه ، سلامتی ، محیط زیست ، جامعه و حکمرانی خوب ارائه می دهد. علاوه بر این نوع تفکر چند بعدی ، چارچوب بر تفکر فراگیر و بلند مدت تأکید می کند.

وزیر به دنبال ورودی مقاله ای بود که در کنار بودجه 2021 منتشر شد و به ویژه دیدگاه شهردار دیلکنس در مورد اصلاح شاخص ها در چارچوب برای ارزیابی بهتر زندگی با اطمینان از استفاده از طیف وسیعی از عوامل برای هدایت تصمیمات سیاست در کانادا.

شهردار دیلکنز نگرانی های خود را در مورد افزایش هزینه زندگی از جمله افزایش سریع و سریع قیمت مسکن و اجاره به اشتراک گذاشت. هم وزیر و هم شهردار بر اهمیت مسکن مقرون به صرفه برای حمایت از خانواده های طبقه متوسط ​​و بهبود اقتصادی گسترده تر کانادا توافق کردند. آنها همچنین در مورد برنامه مسکن سریع دولت فدرال بحث کردند. شهردار به اشتراک گذاشت که خانواده هایی که در ویندزور زندگی می کنند از افزایش مزایای کودک کانادا و اهمیت حرکت سریع برای پیاده سازی سیستم ملی آموزش اولیه و مراقبت از کودکان در انتاریو بهره مند می شوند. وزیر Fortier و شهردار Dilkens همچنین در مورد افزایش موارد نژادپرستی و نیاز همه سطوح دولتی به ایستادگی در برابر آن صحبت کردند تا اطمینان حاصل شود که همه در اجتماعات خود احساس امنیت و استقبال می کنند. در نهایت ، شهردار دیلکنز تاکید کرد که ویندزور همچنان متعهد به همکاری با دولت کانادا برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی از طریق حمل و نقل پایدار و بخش تحرک خودرو برای ایجاد تاب آوری است.

وزیر فورتیه خاطرنشان کرد که بازخورد این جلسه و سایر جلسات برای اصلاح چارچوب مورد استفاده قرار می گیرد ، این طرح همیشه سبز خواهد بود تا از ارتباط مداوم آن در اندازه گیری آنچه برای کیفیت خوب زندگی در کانادا اهمیت دارد اطمینان حاصل شود.

وزیر فورتیر همچنین از این فرصت استفاده کرد و در مورد چالش های مداوم همه گیر COVID-19 و کار دولت های شهرداری برای هدایت بهبود اقتصادی کشور صحبت کرد. کانادا در وضعیت مالی قوی وارد این بیماری همه گیر شد ، که به دولت این امکان را داد تا اقدامات سریع و قاطع انجام دهد ، از مردم و مشاغل حمایت کند و سرمایه گذاری های تاریخی در بهبودی انجام دهد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.