وزیر فورتیه با شهردار بومن وینیپگ ملاقات می کند

[ad_1] 21 جولای 2021 امروز ، وزیر رفاه طبقه متوسط ​​و وزیر دارایی ، مونا فورتیه ، به طور مجازی با برایان بومن ، شهردار وینیپگ صحبت کرد. وزیر Fortier و شهردار Bowman پیش نویس چارچوب کیفیت زندگی کانادا را که در بودجه 2021 برای ادغام ملاحظات کیفیت زندگی در تصمیم گیری مطرح شد ،

کد خبر : 94521
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۴:۵۳
وزیر فورتیه با شهردار بومن وینیپگ ملاقات می کند

[ad_1]

21 جولای 2021

امروز ، وزیر رفاه طبقه متوسط ​​و وزیر دارایی ، مونا فورتیه ، به طور مجازی با برایان بومن ، شهردار وینیپگ صحبت کرد.

وزیر Fortier و شهردار Bowman پیش نویس چارچوب کیفیت زندگی کانادا را که در بودجه 2021 برای ادغام ملاحظات کیفیت زندگی در تصمیم گیری مطرح شد ، مورد بحث قرار دادند. این چارچوب راهنمایی برای عبور از مجموعه ای از شاخص های رفاه-مانند تولید ناخالص داخلی-برای بررسی کیفیت زندگی کانادایی ها در پنج حوزه-رفاه ، سلامتی ، محیط زیست ، جامعه و حکمرانی خوب ارائه می دهد. علاوه بر این نوع تفکر چند بعدی ، چارچوب بر تفکر فراگیر و بلند مدت تأکید می کند.

وزیر به دنبال ورودی مقاله ای بود که در کنار بودجه 2021 منتشر شد و به طور خاص دیدگاه های شهردار بومن در مورد بهبود شاخص ها در چارچوب برای ارزیابی بهتر کیفیت زندگی با اطمینان از استفاده از طیف گسترده ای از عوامل برای هدایت تصمیمات سیاست در کانادا.

شهردار بومن اهمیت سرمایه گذاری مستمر در مسکن ارزان قیمت را برای حمایت از خانواده ها در وینیپگ بیان کرد. وی همچنین بر اهمیت حمایت از جوامع بومی که تحت تأثیر همه گیری COVID-19 قرار گرفته اند تاکید کرد. هر دو وزیر و شهردار توافق کردند که داده های اضافی برای حمایت از تصمیمات سیاسی مبتنی بر شواهد خوب مورد نیاز است. آنها موافقت کردند که همکاری خود را برای تقویت دسترسی به داده های منبع باز به عنوان راهی برای رشد همه جانبه در جوامع سراسر کانادا و حفاظت از سلامت دموکراسی کانادایی ادامه دهند.

وزیر فورتیه خاطرنشان کرد که بازخورد این جلسه و سایر جلسات برای اصلاح چارچوب مورد استفاده قرار می گیرد ، این طرح همیشه سبز خواهد بود تا از ارتباط مداوم آن در اندازه گیری آنچه برای کیفیت خوب زندگی در کانادا اهمیت دارد اطمینان حاصل شود.

وزیر فورتیر همچنین از این فرصت استفاده کرد و در مورد چالش های مداوم همه گیر COVID-19 و کار دولت های شهرداری برای هدایت بهبود اقتصادی کشور صحبت کرد. کانادا در وضعیت مالی قوی وارد این بیماری همه گیر شد ، که به دولت این امکان را داد تا اقدامات سریع و قاطع انجام دهد ، از مردم و مشاغل حمایت کند و سرمایه گذاری های تاریخی در بهبودی انجام دهد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.