وزیر فریزر روز جهانی حقوق بشر را گرامی می دارد

[ad_1] بیانیه کانادا سنت طولانی و افتخارآمیزی در دفاع از حقوق بشر در داخل و خارج از کشور دارد. در این روز جهانی حقوق بشر، ما به دوستان و متحدان خود در سراسر جهان می‌پیوندیم تا اهمیت حقوق بشر را مجدداً تأیید و جشن بگیریم و در عین حال خود را به ساختن جهانی که

کد خبر : 140728
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
وزیر فریزر روز جهانی حقوق بشر را گرامی می دارد

[ad_1]

بیانیه

اتاوا، 10 دسامبر 2021-شان فریزر، وزیر محترم مهاجرت، پناهندگان و شهروندی امروز بیانیه زیر را صادر کرد:

کانادا یک سنت طولانی و افتخارآمیز در دفاع از حقوق بشر در داخل و خارج از کشور دارد. در این روز جهانی حقوق بشر، ما به دوستان و متحدان خود در سراسر جهان می‌پیوندیم تا اهمیت حقوق بشر را مجدداً تأیید و جشن بگیریم و در عین حال خود را به ساختن جهانی که در آن مورد احترام همه قرار گیرد، متعهد می‌کنیم.

من به عنوان وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا، به سابقه طولانی کشورمان در ارائه پناهگاه برای کسانی که حقوق بشر آنها در معرض تهدید است، افتخار می کنم، از مردم قایق ویتنامی در دهه 1970 تا عملیات اخیر پناهندگان سوری.

موضوع امسال، برابری – کاهش نابرابری ها، پیشبرد حقوق بشر، به ویژه برای کانادایی ها مهم است، زیرا ما ششمین سالگرد این عملیات را جشن می گیریم که طی آن از 73000 سوری به کانادا استقبال کردیم.

کانادا متعهد شده است که از 40000 پناهجوی افغان استقبال کند، با تمرکز بر افرادی که بیشتر در معرض خطر هستند – از جمله زنان و دختران، اقلیت های تحت آزار و اذیت مانند سیک ها و هزاره ها و افراد LGBTQI. مهمتر از همه، این برنامه شامل مدافعان حقوق بشر می شود که کارشان برای دفاع از این حقوق در افغانستان آنها را در معرض آسیب قرار داده است.

«روز جهانی حقوق بشر امسال به یک دلیل دیگر مهم است. در اوایل سال جاری، جریان مهاجرت مدافعان حقوق بشر را راه اندازی کردیم – که یکی از اولین ها در نوع خود در جهان است. کانادا یکی از معدود کشورهایی است که دارای برنامه مهاجرتی اختصاصی برای کسانی است که از حقوق بشر حمایت و ترویج می کنند – از جمله روزنامه نگاران، فعالان و بسیاری دیگر.

همچنین مهم است که از همه شرکای خود در سراسر جهان تشکر کنیم که بدون آنها نمی‌توانیم این کار مهم را انجام دهیم. کانادا مفتخر است که با سازمان‌های مختلف از جمله Front Line Defenders، ProtectDefender.eu و کمیسیون عالی پناهندگان سازمان ملل برای محافظت از افرادی که از نقض حقوق بشر فرار می‌کنند، همکاری می‌کند. برنامه اسکان مجدد پناهندگان ما نقش کلیدی در اسکان مجدد این افراد آسیب پذیر در سراسر کشور ایفا کرده است و تضمین می کند که آنها آنچه را که برای زندگی و پیشرفت در جوامع جدید خود نیاز دارند، دارند.

«در این روز جهانی حقوق بشر، من از همه کانادایی‌ها می‌خواهم که در مورد اهمیت حقوق بشر در کمک به همه برای دستیابی به پتانسیل کامل خود فکر کنند. من از آنها دعوت می‌کنم که در تلاش‌های ما برای برابری و مبارزه با تبعیض، با برداشتن گام‌هایی برای ارتقا و حفاظت از کرامت انسانی برای همه، به ما بپیوندند.

برای کسب اطلاعات بیشتر (فقط رسانه ای) لطفا با:

الکساندر کوهن
دفتر وزیر
مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا
613-954-1064

روابط رسانه ای
شعبه ارتباطات
مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا
613-952-1650
[email protected]

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.