وزیر فریزر با تازه واردان افغان و سازمان های خدمات شهرک سازی در آلبرتا دیدار می کند

[ad_1] 18 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – دولت کانادا سخت کار می کند تا حداقل 40000 اتباع افغان را در سریع ترین زمان و با خیال راحت اسکان دهد. کانادا در حال حاضر پذیرای بیش از 9400 پناهجوی افغان است که هر هفته تعداد بیشتری نیز به این کشور وارد می شوند. این هفته،

کد خبر : 180600
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
وزیر فریزر با تازه واردان افغان و سازمان های خدمات شهرک سازی در آلبرتا دیدار می کند

[ad_1]

18 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – دولت کانادا سخت کار می کند تا حداقل 40000 اتباع افغان را در سریع ترین زمان و با خیال راحت اسکان دهد. کانادا در حال حاضر پذیرای بیش از 9400 پناهجوی افغان است که هر هفته تعداد بیشتری نیز به این کشور وارد می شوند.

این هفته، شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، به آلبرتا سفر کرد تا با سازمان های ارائه دهنده خدمات برنامه کمک اسکان مجدد (RAP SPOs)، سهامداران، تازه واردان افغان و مدافعان حقوق بشر افغان دیدار کند. این دیدار فرصتی را برای وزیر فریزر فراهم کرد تا از نزدیک از مشارکت شرکای کلیدی که برای اسکان مجدد پناهندگان افغان در جوامع جدید خود تلاش می کنند، ببیند.

وزیر فریزر در حالی که در کلگری بود، قبل از نقل مکان به جوامع سراسر کشور، از یک هتل ورودی که پناهجویان افغان در آنجا به کانادا می‌رسند، بازدید کرد. در آنجا، او مراحل ورود را بررسی کرد و از یک کلینیک پزشکی پاپ آپ برای پناهندگان بازدید کرد. وی همچنین با فریبرز بیرجندیان، مدیر اجرایی انجمن مهاجرت کاتولیک کلگری (CCIS)، یک سازمان RAP SPO که در استقبال از پناهجویان افغان در آلبرتا و ارائه خدمات ضروری به آنها در هفته های اول ورودشان نقش اساسی داشته است، ملاقات کرد. وزیر فریزر در گفتگوهای خود با آقای بیرجندیان، اطلاعات بیشتری در مورد خدمات اسکان و کمک به افراد تازه وارد ارائه شده توسط CCIS، از جمله استقبال از پناهندگان در فرودگاه در بدو ورود، حمایت از کودکان پناهنده در سیستم مدرسه و کمک به پناهندگان در ایمن سازی و حفظ شغل شنید.

در ادمونتون، وزیر فریزر با مدافعان حقوق بشر افغان که در ژانویه 2022 وارد کانادا شدند ملاقات کرد. اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا جریان مهاجرت مدافعان حقوق بشر را در جولای 2021 راه اندازی کرد تا اقدامات ویژه مهاجرت را برای اتباع افغان تکمیل کند. کانادا یکی از معدود کشورهای جهان است که دارای برنامه مهاجرتی اختصاصی و دائمی برای کسانی است که از حقوق بشر حمایت و ترویج می کنند.

وزیر فریزر در حالی که در ادمونتون بود در یک مسابقه فوتبال با کودکان افغان شرکت کرد و با خانواده های تازه وارد دیدار کرد.

عکس های ورودی های قبلی افغانستان در Dropbox برای استفاده رسانه ها موجود است. همچنین می توانید پیشرفت کانادا را در زمینه استقبال از پناهجویان افغان در کانادا زیر نظر داشته باشید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.