وزیر فریزر اولین سفر موفق خود به گواتمالا را به پایان رساند

[ad_1] بیانیه شان فریزر، وزیر محترم مهاجرت، پناهندگان و شهروندی بیانیه زیر را صادر کرد: 1 دسامبر 2021 — گواتمالا سیتی (گواتمالا)–شان فریزر، وزیر محترم مهاجرت، پناهندگان و شهروندی بیانیه زیر را صادر کرد: من امروز خوشحال شدم که یک سفر سازنده به گواتمالا را به پایان رساندم. به‌عنوان رئیس کنونی چارچوب حمایتی جامع منطقه‌ای

کد خبر : 136967
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۱۲
وزیر فریزر اولین سفر موفق خود به گواتمالا را به پایان رساند

[ad_1]

بیانیه

1 دسامبر 2021 — گواتمالا سیتی (گواتمالا)شان فریزر، وزیر محترم مهاجرت، پناهندگان و شهروندی بیانیه زیر را صادر کرد:

من امروز خوشحال شدم که یک سفر سازنده به گواتمالا را به پایان رساندم. به‌عنوان رئیس کنونی چارچوب حمایتی جامع منطقه‌ای آمریکای مرکزی و مکزیک (معروف به MIRPS)، در نشست سالانه وزیران به نمایندگی از کانادا حضور داشتم، جایی که در مورد افزایش همکاری برای مدیریت چالش‌های مهاجرت در منطقه بحث کردیم.

من همچنین این فرصت را داشتم که با فیلیپو گراندی، کمیسر عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، و نمایندگان عالی رتبه از ایالات متحده و کشورهای آمریکای مرکزی ملاقات کنم.

ما در مورد وضعیت اسفناک آوارگان اجباری در منطقه گفتگو کردیم و بر تعهد کانادا به همکاری با سایر دولت‌ها برای تقویت سیستم‌های حفاظتی، ترویج مهاجرت امن و منظم، و رسیدگی به علل ریشه‌ای که باعث می‌شود مردم خانه‌های خود را ترک کنند، مجدداً تاکید کردیم. جنایت، فقر و خشونت.

«من همچنین از چندین جامعه بازدید کردم که در آن‌ها واقعیت‌های پیچیده جابجایی اجباری مردم و آسیب‌پذیری‌های خاص زنان و کودکان را به‌طور مستقیم دیدم. نیازهای منحصر به فرد آنها باید در نظر گرفته شود، زیرا ما با شرکای خود برای توسعه ابتکارات هدفمند، به عنوان بخشی از تعهد فراگیر ما برای محافظت و توانمندسازی زنان و دختران در همه جا کار می کنیم.

«در ملاقات‌هایم با کمیساریای عالی گراندی، ما در مورد همکاری کانادا با آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR) در مورد مسائل مهم حفاظت از پناهندگان بین‌المللی و اینکه چگونه پلتفرم پشتیبانی MIRPS می‌تواند به بهترین شکل کمک کند، بحث کردیم. ما همچنین در مورد اهمیت همکاری کانادا با کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در مورد افغانستان و اسکان مجدد به طور گسترده تر، و نیاز به گسترش مسیرهای تکمیلی برای پناهندگان، از جمله از طریق برنامه های اقتصادی، بحث کردیم.

پاسخگویی مؤثر به چالش‌های موجود در منطقه مستلزم همکاری گروه گسترده‌ای از سهامداران و شرکا است. از طریق این نوع رویکرد منطقه‌ای پویا، ما می‌توانیم بر روی واکنش‌های تا به امروز تمرکز کنیم، از آسیب‌پذیرترین افراد محافظت کنیم و از جوامعی که سخاوتمندانه میزبان آنها هستند، بهتر حمایت کنیم.

در پایان، می‌خواهم صمیمانه از دولت گواتمالا برای مهمان‌نوازی گرمی که از من و سایر نمایندگان MIRPS در طول سفر ما به عمل آورد، تشکر کنم.»

برای کسب اطلاعات بیشتر (فقط رسانه ای) لطفا با:

الکساندر کوهن
دفتر وزیر
مهاجرت، پناهندگی و شهروندی
کانادا
613-954-1064

روابط رسانه ای
شعبه ارتباطات
مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا
613-952-1650
[email protected]

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.