وزیر فریزر از پناهجویان افغان که امروز وارد خانه می شوند استقبال می کند

[ad_1] 8 دسامبر 2021 – هالیفاکس، نوا اسکوشیا –کانادا به عنوان یکی از اعضای موسس سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، که کمک کننده اصلی صلح و امنیت بین‌المللی است، نقش رهبری را در حصول اطمینان از اینکه ناتو می‌تواند تمام کارکنان افغان خود را که تخلیه شده‌اند، اسکان دهد، ایفا می‌کند. به عنوان بخشی از

کد خبر : 140081
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۵:۳۲
وزیر فریزر از پناهجویان افغان که امروز وارد خانه می شوند استقبال می کند

[ad_1]

8 دسامبر 2021 – هالیفاکس، نوا اسکوشیا –کانادا به عنوان یکی از اعضای موسس سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، که کمک کننده اصلی صلح و امنیت بین‌المللی است، نقش رهبری را در حصول اطمینان از اینکه ناتو می‌تواند تمام کارکنان افغان خود را که تخلیه شده‌اند، اسکان دهد، ایفا می‌کند. به عنوان بخشی از تعهد برای استقبال از پناهجویان افغان، دولت 472 کارمند محلی و اعضای خانواده آنها را اسکان می دهد.

امروز، شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، از 265 کارمند ناتو و خانواده‌هایشان که در فرودگاه بین‌المللی هالیفاکس استنفیلد فرود آمدند، استقبال مجازی کرد. تقریباً 100 نفر در نوا اسکوشیا باقی خواهند ماند و بقیه به خانه های جدید خود در سراسر کانادا ادامه خواهند داد.

این کارمندان سابق ناتو از کشور ثالثی که از زمان خروج از افغانستان به طور موقت در آنجا مستقر بودند، وارد کانادا شدند. آنها بخشی از تعهد دولت کانادا برای استقبال از 15000 نفر از طریق برنامه ویژه بشردوستانه برای پناهندگان افغان هستند.

به عنوان پناهندگان تحت کمک دولت، این تازه واردان می توانند برای حمایت کوتاه مدت و بلندمدت به کمک سازمان های ارائه دهنده خدمات برنامه کمک اسکان مجدد، مانند انجمن خدمات مهاجر نوا اسکوشیا، حساب کنند. این شامل کمک به آنها برای یافتن مسکن دائم و ارائه اطلاعات در مورد یافتن شغل، بهبود مهارت های زبانی و به طور کلی زندگی در کانادا می شود.

سرازیر شدن حمایت کانادایی ها از پناهجویان افغان تا به امروز فوق العاده بوده است. افراد و مشاغلی که به دنبال مشارکت از طریق داوطلبی، کمک مالی، حمایت مالی یا حمایت از تلاش‌های اسکان مجدد هستند، می‌توانند درباره نحوه کمک کانادایی‌ها بیشتر بیاموزند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.