وزیر شامپاین در اجلاس پاریس برای مشارکت جهانی در زمینه هوش مصنوعی شرکت می کند

[ad_1] 11 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو هوش مصنوعی (AI) راه‌حل‌های جدید قدرتمندی را در سراسر بخش‌های اقتصاد برای بهبود زندگی کانادایی‌ها ارائه می‌کند – از مراقبت‌های بهداشتی پیشرفته گرفته تا توسعه منابع کارآمدتر و پایدارتر و کشاورزی. همکاری و هماهنگی بین‌المللی به تحقق پتانسیل کامل هوش مصنوعی برای بهره‌مندی همه شهروندان و تسریع توسعه

کد خبر : 128137
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
وزیر شامپاین در اجلاس پاریس برای مشارکت جهانی در زمینه هوش مصنوعی شرکت می کند

[ad_1]

11 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو

هوش مصنوعی (AI) راه‌حل‌های جدید قدرتمندی را در سراسر بخش‌های اقتصاد برای بهبود زندگی کانادایی‌ها ارائه می‌کند – از مراقبت‌های بهداشتی پیشرفته گرفته تا توسعه منابع کارآمدتر و پایدارتر و کشاورزی. همکاری و هماهنگی بین‌المللی به تحقق پتانسیل کامل هوش مصنوعی برای بهره‌مندی همه شهروندان و تسریع توسعه فناوری قابل اعتماد کمک می‌کند و در عین حال تنوع و گنجاندن در سراسر حوزه هوش مصنوعی را تقویت می‌کند.

امروز، محترم فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر نوآوری، علم و صنعت، به کارشناسان برجسته بین المللی هوش مصنوعی، از جمله نمایندگانی از 18 کشور عضو GPAI و اتحادیه اروپا، برای دومین جلسه عمومی سالانه مشارکت جهانی در زمینه هوش مصنوعی (GPAI) پیوست. در پاریس، فرانسه در مراسم افتتاحیه، وزیر شامپاین بر پیشرفت GPAI در اولین سال خود تحت ریاست کانادا تاکید کرد و مشعل را به طور رسمی به فرانسه، که ریاست شورای GPAI 2021-2022 را بر عهده دارد، سپرد. سدریک او، وزیر دولت فرانسه برای انتقال دیجیتال و ارتباطات الکترونیکی و رئیس جدید شورای رهبری GPAI به وزیر ملحق شد.

تحت رهبری کانادا، گروه‌های کاری بررسی می‌کنند که چگونه می‌توان از هوش مصنوعی برای مقابله با چالش‌های پیچیده جهانی مانند همه‌گیری COVID-19، ایجاد رشد اقتصادی فراگیرتر و بهبود شرایط کار در سراسر جهان استفاده کرد. پروژه های اولیه انجام شده در سال 2021 زمینه را برای مرحله بعدی کار GPAI فراهم کرده است.

در اظهارات خود، وزیر شامپاین همه اعضای GPAI را تشویق کرد تا به کانادا بپیوندند تا از پیشنهادات و توصیه‌های کارشناسان GPAI برای کمک به هدایت اقدامات متفکرانه و قاطع برای توسعه مسئولانه هوش مصنوعی استفاده کنند. وزیر همچنین بر تعهد کانادا به همکاری با فرانسه و سایر اعضای GPAI برای تشویق دیدگاه‌های متنوعی که به GPAI اجازه می‌دهد کارهای مهمی را که در سطح جهانی انجام می‌دهد، تقویت کند، تاکید کرد.

نشست پاریس پایان موقعیت کانادا به عنوان رئیس شورای افتتاحیه GPAI بود. کانادا به همکاری نزدیک با رئیس شورای جدید GPAI و سایر کشورهای عضو و شرکا ادامه خواهد داد تا اطمینان حاصل کند که هوش مصنوعی به گونه ای منطبق با حقوق بشر، آزادی های اساسی و ارزش های مشترک توسعه یافته و استفاده می شود.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.