وزیر شامپاین بر سرمایه گذاری های فناوری پاک در بودجه 2021 تاکید می کند

[ad_1] 30 آوریل 2021 – کلگری، آلبرتا بودجه 2021 برنامه دولت کانادا برای پایان دادن به مبارزه با کووید-19 و تضمین بهبود اقتصادی قوی است که شامل همه کانادایی ها می شود. امروز، محترم فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر نوآوری، علم و صنعت، با برخی از برجسته‌ترین رهبران تجاری، سرمایه‌گذاران، نوآوران و سیاست‌گذاران آلبرتا دیدار کرد

کد خبر : 126890
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
وزیر شامپاین بر سرمایه گذاری های فناوری پاک در بودجه 2021 تاکید می کند

[ad_1]

30 آوریل 2021 – کلگری، آلبرتا

بودجه 2021 برنامه دولت کانادا برای پایان دادن به مبارزه با کووید-19 و تضمین بهبود اقتصادی قوی است که شامل همه کانادایی ها می شود.

امروز، محترم فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر نوآوری، علم و صنعت، با برخی از برجسته‌ترین رهبران تجاری، سرمایه‌گذاران، نوآوران و سیاست‌گذاران آلبرتا دیدار کرد تا در مورد سرمایه‌گذاری‌های فناوری پاک اعلام شده در بودجه 2021: یک برنامه بهبود برای مشاغل، رشد و انعطاف پذیری.

رکود کووید-19 شدیدترین و سریع ترین رکود اقتصادی از زمان رکود بزرگ است. این به طور نامتناسبی بر کارگران کم‌دستمزد، جوانان، زنان و کانادایی‌های نژادپرستانه تأثیر گذاشته است. بودجه 2021 یک سرمایه گذاری تاریخی برای پرداختن به اثرات خاص رکود کووید-19، اولویت دادن به مردم، ایجاد شغل، رشد طبقه متوسط، قرار دادن کسب و کارها در مسیر رشد بلندمدت و اطمینان از اینکه آینده کانادا سالم تر خواهد بود، بیشتر است. عادلانه تر، سبزتر و مرفه تر.

بودجه 2021 نشان دهنده تعهد دولت کانادا به سرمایه گذاری در فناوری پاک است که زمینه را برای یک اقتصاد قوی تر، سبزتر و پایدارتر فراهم می کند که فرصت هایی را برای همه کانادایی ها ایجاد می کند. فناوری پاک همچنان به ارائه مزایای قابل توجهی برای کانادایی ها ادامه می دهد – از کاهش هزینه برق گرفته تا هوای پاک تا بیش از 211000 شغل با درآمد خوب – و به کاهش اثرات زیست محیطی ما کمک می کند و به ما در رسیدن به اهداف تغییر آب و هوا کمک می کند. بودجه 2021 با تکیه بر سرمایه‌گذاری‌های اخیر در اقدامات اقلیمی و فناوری پاک، پیشنهاد می‌کند تا 17.6 میلیارد دلار برای احیای سبز که مشاغل طبقه متوسط ​​را ایجاد می‌کند، اقتصاد پاکی را ایجاد می‌کند و در برابر تغییرات آب و هوایی محافظت می‌کند.

کانادا در موقعیت مالی قوی وارد همه گیری شد. این امر به دولت اجازه داد تا اقدامی سریع و قاطع انجام دهد و از مردم و مشاغل حمایت کند و آن را در موقعیتی قرار دهد که سرمایه‌گذاری‌های تاریخی برای بهبودی انجام دهد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.