وزیر شامپاین اقدامات جدیدی را برای کمک به شرکت‌ها برای دستیابی به اهداف متنوع و گنجاندن خود اعلام می‌کند

[ad_1] 10 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو برابری، تنوع و شمول برای اقتصاد کانادا، چه در حال حاضر و چه در آینده، اساسی است. وقتی مدیران ارشد آنها منعکس کننده تنوع کانادا هستند، کسب و کارها و سازمان ها در هر اندازه از آن سود می برند. دولت کانادا معتقد است که کانادا شرکتی باید

کد خبر : 140698
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
وزیر شامپاین اقدامات جدیدی را برای کمک به شرکت‌ها برای دستیابی به اهداف متنوع و گنجاندن خود اعلام می‌کند

[ad_1]

10 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو

برابری، تنوع و شمول برای اقتصاد کانادا، چه در حال حاضر و چه در آینده، اساسی است. وقتی مدیران ارشد آنها منعکس کننده تنوع کانادا هستند، کسب و کارها و سازمان ها در هر اندازه از آن سود می برند. دولت کانادا معتقد است که کانادا شرکتی باید شبیه کانادا باشد و آوردن دیدگاه‌ها و استعدادهای گسترده‌تر به نهادهای تصمیم‌گیر برای ایجاد یک کشور قوی‌تر و انعطاف‌پذیرتر ضروری است.

امروز، محترم فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر نوآوری، علم و صنعت، سرمایه گذاری 28.5 میلیون دلاری را برای حمایت از اجرای بسته ابزاری برای کمک به سازمان های شرکت کننده در چالش 50 تا 30 برای دستیابی به اهداف تنوع و شمول خود اعلام کرد.

از زمان راه اندازی چالش 50 تا 30 در دسامبر 2020، نزدیک به 1400 سازمان امضا کرده اند. در سال گذشته، نوآوری، علم و توسعه اقتصادی کانادا (ISED) با شرکای خود برای توسعه ابزارها و منابع برای حمایت از این سازمان ها در اتخاذ شیوه هایی برای بهبود برابری و تنوع کار کرده است.

به همین منظور، وزیر شامپاین امروز اعلام کرد که همراه با 50 تا 30 شریک Challenge Ecosystem، KPMG در کانادا مجموعه ابزار، خط مشی ها و منابع آنلاینی از ابزارها، خط مشی ها و منابع را برای سازمان ها در سرتاسر کانادا برای استفاده از What Works Toolkit توسعه خواهد داد. این بسته ابزار شامل منابعی برای حمایت از استخدام و راهنمایی اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد از گروه‌های کم‌نماینده، و همچنین ابزارهایی برای حمایت از توسعه استراتژی‌های ضد نژادپرستی، ضد آزار و اذیت و محیط کار فراگیر خواهد بود.

وزیر همچنین پنج شریک 50 تا 30 چالش اکوسیستم را اعلام کرد که از پذیرش جعبه ابزار What Works و حمایت بیشتر از سازمان‌های شرکت‌کننده حمایت می‌کنند. شرکای اکوسیستم – کالج‌ها و مؤسسات کانادا، شبکه جهانی قرارداد کانادا، مؤسسه تنوع مدیریتی تد راجرز، شورای اقتصادی زنان و ایگال – مسئول کمک به شرکت‌کنندگان برای دستیابی به اهداف تنوع و شمول خود با پیوند دادن آنها به بهترین شیوه‌ها و ابزارها، ارائه رهنمودها، و مشاوره به آنها در مورد دیگر تنوع، پشتیبانی خاص برای نیازهای منحصر به فرد هر سازمان است.

علاوه بر این، ISED با شورای استاندارد کانادا و موسسه تنوع مدیریتی تد راجرز برای ایجاد چارچوبی برای اندازه‌گیری دستاوردهای چالش 50 تا 30 کار می‌کند. به عنوان بخشی از این فرآیند، شورا یک سند راهنمای مشخصات در دسترس عموم را برای سازمان‌های کمکی در اولین گام‌های اجرای عدالت، تنوع و شیوه‌های شمول منتشر کرده است.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.