وزیر شامپاین از انتشار دومین گزارش سالانه افشای تنوع شرکت های کانادا استقبال می کند

[ad_1] 6 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو محترم فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر نوآوری، علم و صنعت، بیانیه زیر را در رابطه با انتشار گزارش افشای تنوع شرکت‌های کانادا در سال 2021 بیان کرد که الزامی است تحت قانون شرکت های تجاری کانادا. امروز، من از انتشار دومین گزارش سالانه شرکت های کانادا در مورد تنوع

کد خبر : 189139
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
وزیر شامپاین از انتشار دومین گزارش سالانه افشای تنوع شرکت های کانادا استقبال می کند

[ad_1]

6 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو

محترم فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر نوآوری، علم و صنعت، بیانیه زیر را در رابطه با انتشار گزارش افشای تنوع شرکت‌های کانادا در سال 2021 بیان کرد که الزامی است تحت قانون شرکت های تجاری کانادا.

امروز، من از انتشار دومین گزارش سالانه شرکت های کانادا در مورد تنوع هیئت مدیره و مدیریت ارشد شرکت های توزیع کننده فدرال استقبال می کنم. الزام شرکت‌های توزیع‌کننده فدرال برای افشای تنوع هیئت‌مدیره و مدیریت ارشد خود، گفتگو با سهامداران را در مورد مزایای انعکاس تنوع جوامعی که در آن فعالیت می‌کنند تحریک کرده است.

«یافته‌های گزارش نشان می‌دهد که کانادا گام‌های درستی برای بهبود تنوع در هیئت‌های مدیره و مدیریت ارشد برمی‌دارد. در مقایسه با گزارش سال گذشته، شرکت‌های کانادایی بیشتری با زنان، اقلیت‌های قابل مشاهده، افراد بومی و افراد دارای معلولیت در هیئت مدیره و در رده‌های مدیریت ارشد آنها حضور دارند.

«در حالی که این گزارش نشان می دهد که شرکت های توزیع کننده فدرال کانادا در حال پیشرفت هستند، هنوز کارهای بیشتری برای اطمینان از تنوع بیشتر در موقعیت های رهبری شرکت ها وجود دارد.

«نیروی کار متنوع و نماینده به کسب‌وکارهای کانادایی این امکان را می‌دهد تا به پتانسیل کامل خود دست یابند، که به نوبه خود اقتصاد ما را تقویت می‌کند. دولت ما برای رسیدگی به این واقعیت گام های مهمی برداشته است، از جمله راه اندازی چالش 50 تا 30. استراتژی کارآفرینی زنان؛ منشور حقوق صاحبان سهام، تنوع و شمول برای موسسات پس از متوسطه؛ و برنامه کارآفرینی سیاه پوست – اولین در نوع خود در کانادا.

من مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با شرکت ها، رهبران فکری، سازمان های مختلف و شرکای دولتی در سراسر کانادا برای پیشبرد اهداف مشترکمان هستم.

محصولات مرتبط

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.