وزیر ساجان 67.2 میلیون دلار را برای حمایت از آموزش برای کودکان و جوانان آواره اعلام کرد زیرا کانادا میزبان اجلاس Together for Learning است.

[ad_1] 30 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا بحران کنونی در اوکراین تاکنون بیش از 3.9 میلیون پناهنده را در پی داشته است. این تازه ترین مورد از بحران های متعددی است که آموزش میلیون ها جوان آواره در سراسر جهان را مختل می کند. کانادا می‌داند که درگیری و بی‌ثباتی، از

کد خبر : 185511
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
وزیر ساجان 67.2 میلیون دلار را برای حمایت از آموزش برای کودکان و جوانان آواره اعلام کرد زیرا کانادا میزبان اجلاس Together for Learning است.

[ad_1]

30 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

بحران کنونی در اوکراین تاکنون بیش از 3.9 میلیون پناهنده را در پی داشته است. این تازه ترین مورد از بحران های متعددی است که آموزش میلیون ها جوان آواره در سراسر جهان را مختل می کند. کانادا می‌داند که درگیری و بی‌ثباتی، از جمله همه‌گیری COVID-19، می‌تواند زندگی‌ها را نابود کرده و مختل کند و آینده کودکان و جوانان را به خطر بیندازد. به همین دلیل است که کانادا همچنان متعهد به ارتقای آموزش با کیفیت و فرصت های یادگیری مادام العمر برای پناهندگان، آوارگان اجباری و میزبان کودکان و جوانان جامعه است.

امروز، محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین‌المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، اجلاس کانادا با هم برای یادگیری را راه‌اندازی کرد: مشارکت جوانان آواره برای تغییر آموزش کودکان و جوانانی که آوارگی اجباری را در سراسر جهان تجربه می کنند.

این اجلاس که تقریباً در 30 و 31 مارس 2022 برگزار می شود، بر تقویت صدای جوانانی متمرکز است که آوارگی اجباری را تجربه کرده اند یا همچنان تجربه می کنند و علاقه مند به دسترسی به آموزش هستند. جوانان با وزرای آموزش و پرورش، رؤسای سازمان‌های غیردولتی و ذینفعان به‌عنوان حل‌کننده مشکلات و تصمیم‌گیرندگان برای بحث در مورد چگونگی پیشبرد آموزش فراگیر و باکیفیت، برابری جنسیتی، و فناوری و نوآوری برای کودکان و جوانان آواره تعامل خواهند داشت.

تا پایان اجلاس، جوانان مانیفستی با فراخوانی برای اقدام برای دولت ها، جامعه مدنی، سازمان های چندجانبه و بخش خصوصی منتشر خواهند کرد. یک سند نتیجه اجلاس، که از طریق مشورت با دولت های شرکت کننده تهیه شده است، طیف وسیعی از اقدامات مشخص را برای پیشبرد آموزش برای کودکان و جوانان به حاشیه رانده شده و همچنین تعهدات مشترک برای اطمینان از مشارکت معنادار جوانان در تلاش های جهانی برای رسیدگی به تأثیرات درگیری ها و جوانان را تشریح می کند. بحران در کودکان و جوانان

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.