وزیر ساجان سفر خود به اروپا را به پایان رساند

[ad_1] 11 مارس 2022 – بروکسل، بلژیک – امور جهانی کانادا کانادا به شدت نگران تشدید بحران انسانی در اوکراین و کشورهای همسایه است. ما با کسانی که از این درگیری رنج می برند متحد هستیم. امروز، محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، سفر

کد خبر : 177691
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۴۱
وزیر ساجان سفر خود به اروپا را به پایان رساند

[ad_1]

11 مارس 2022 – بروکسل، بلژیک – امور جهانی کانادا

کانادا به شدت نگران تشدید بحران انسانی در اوکراین و کشورهای همسایه است. ما با کسانی که از این درگیری رنج می برند متحد هستیم.

امروز، محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، سفر خود به اروپا را به پایان رساند.

وزیر ساجان در حالی که در مولداوی، رومانی و لهستان بود، این فرصت را داشت که با پناهندگان ملاقات کند و واکنش بشردوستانه در حال انجام را مشاهده کند و درک بهتری از آنچه مردم اوکراین و کشورهای همسایه از سر می‌گذرانند به دست آورد. او همچنین در نشست‌های دوجانبه شرکت کرد که در آن بحث‌ها بر بحران پناهندگان در حال گسترش در این کشورها متمرکز بود و بر تعهد قوی کانادا برای حمایت از پاسخ به بحران فزاینده بشردوستانه تأکید کرد. وزیر ساجان در مولداوی با آنا رونکو، وزیر کشور مولداوی، دومیترو اودریا، دبیر کل دولت مولداوی و دورین فراسینئانو، مشاور سیاست خارجی نخست وزیر مولداوی دیدار کرد. در لهستان، وزیر ساجان به نخست وزیر ترودو پیوست تا با آندری دودا، رئیس جمهور لهستان، رافال ترزاسکوفسکی، شهردار ورشو و کامالا هریس، معاون رئیس جمهور ایالات متحده دیدار کند.

در بروکسل، وزیر ساجان با یانز لنارچیچ، کمیسر اروپایی برای مدیریت بحران، و جوتا اورپیلینن، کمیسر اروپایی برای مشارکت‌های بین‌المللی، دیدار کرد تا در مورد واکنش بشردوستانه در اوکراین و کشورهای اطراف و همکاری‌های توسعه در سراسر جهان گفتگو کنند.

وزیر ساجان همچنین تأیید کرد که کانادا از ذخایر اضطراری خود که توسط صلیب سرخ کانادا مدیریت می‌شود، از جمله برزنت، ست آشپزخانه، بسته‌های بهداشتی و پتو، و از استقرار متخصصان بشردوستانه و تدارکات برای افزایش قابلیت‌های سازمان ملل در زمین حمایت می‌کند. . علاوه بر این، وزیر ساجان تکرار کرد که کانادا کمک‌های اهدایی افراد کانادایی به درخواست تجدیدنظر بحران بشردوستانه اوکراین صلیب سرخ کانادا را با 20 میلیون دلار اضافی تا حداکثر 30 میلیون دلار تطبیق خواهد داد.

کانادا همچنان در تماس نزدیک با شرکای بشردوستانه برای درک بهتر نیازهای مردم در محل است. کانادا آماده ارائه کمک های اضافی در صورت لزوم و بر اساس نیاز است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.