وزیر ساجان از بودجه 83 میلیون دلاری برای سفر به غرب آفریقا خبر داد

[ad_1] 21 مارس 2022 – اتاوا، کانادا – امور جهانی کانادا محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین‌المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، سفر خود به غنا و سنگال را با تمرکز بر تلاش‌های واکسیناسیون علیه COVID-19، بهبود اقتصادی پس از همه‌گیری COVID-19 و توسعه کانادا به پایان رساند. برنامه نویسی

کد خبر : 181718
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
وزیر ساجان از بودجه 83 میلیون دلاری برای سفر به غرب آفریقا خبر داد

[ad_1]

21 مارس 2022 – اتاوا، کانادا – امور جهانی کانادا

محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین‌المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، سفر خود به غنا و سنگال را با تمرکز بر تلاش‌های واکسیناسیون علیه COVID-19، بهبود اقتصادی پس از همه‌گیری COVID-19 و توسعه کانادا به پایان رساند. برنامه نویسی در هر دو کشور

آقای گرگ فرگوس، نماینده محترم هال ایلمر و دبیر پارلمانی نخست وزیر و رئیس هیئت خزانه داری، و آریل کایاباگا، نماینده پارلمان غرب لندن، وزیر را در این سفر همراهی می کردند.

غنا و سنگال از جمله اولین کشورهای آفریقایی بودند که دوزهای واکسن کووید-19 را از طریق تاسیسات COVAX دریافت کردند و رهبران منطقه ای در ایجاد پایه و اساس توسعه و تولید واکسن هستند.

وزیر ساجان در غنا با شرکای شتابدهنده دسترسی به ابزارهای COVID-19 (ACT)، از جمله نمایندگان سازمان ملل متحد، ملاقات کرد تا در مورد فرصت‌هایی برای پاسخگویی مداوم به بیماری همه‌گیر بحث کند.

او همچنین با جامعه مدنی ملاقات کرد تا در مورد اینکه کانادا چگونه می تواند به بهترین نحو حقوق بشر گروه های به حاشیه رانده شده و آسیب پذیر را در این کشور ارتقا دهد، گفتگو کرد.

او در کنار نمایندگان وزارت بهداشت غنا و یونیسف برای تحویل 309600 واکسن کووید-19 اهدا شده توسط کانادا از طریق تسهیلات دسترسی جهانی واکسن کووید-19 (COVAX) در محل حضور داشت. او از تأسیسات زنجیره سرد در بیمارستان آموزشی Korle Bu بازدید کرد و با مقامات صحبت کرد تا در مورد چگونگی ادامه حمایت کانادا از عرضه و عرضه واکسن در سراسر کشور بحث کند.

وزیر ساجان همچنین از برنامه غنا- غرب آفریقا برای مبارزه با ایدز و بیماری های مقاربتی با هدف کنترل و کاهش عفونت های جدید HIV و انتقال از طریق خدمات پیشگیرانه و درمانی و آموزش همتا به همتا با حمایت صندوق جهانی برای مبارزه با ایدز، سل بازدید کرد. و مالاریا، که کانادا یکی از اهداکنندگان اصلی آن است. وزیر 17.5 میلیون دلار برای حمایت از نوآوری آب و هوای سبز در مرکز نوآوری آب و هوا غنا Ashesi و UNIDO برای ایجاد مرکز تعالی برای اقتصاد دایره ای اعلام کرد. کانادا به همکاری با شرکای خود برای حمایت از نوآوری ادامه خواهد داد، زیرا ما با بحران تغییرات آب و هوایی مقابله می کنیم.

وزیر ساجان با معاون رئیس جمهور غنا، وزیر دارایی، وزیر غذا و کشاورزی و همچنین مشاور ویژه رئیس جمهور در زمینه اهداف توسعه پایدار در مورد مشارکت کانادا با غنا برای ایجاد رشد اقتصادی فراگیرتر و پایدار صحبت کرد.

وزیر ساجان در حالی که در سنگال بود، با وزیر آمادو هات، وزیر اقتصاد، برنامه‌ریزی و همکاری بین‌المللی دیدار کرد تا پس از 60 سال همکاری بین کانادا و سنگال، در مورد آنچه که کانادا می‌تواند برای حمایت از امنیت غذایی و توسعه اقتصادی فراگیر در سراسر سنگال انجام دهد، گفتگو کرد. .

وزیر ساجان همچنین با Alassane Mbengue، دبیر کل وزارت بهداشت و اقدامات اجتماعی ملاقات کرد تا در مورد چگونگی همکاری کانادا و سنگال برای ایجاد یک سیستم مراقبت بهداشتی انعطاف‌پذیرتر برای اطمینان از دسترسی همه افراد به واکسن‌های نجات دهنده صحبت کنند. او همچنین میزبان دکتر Alioune Ly، مدیر مرکز عملیات اورژانس بهداشتی بود و در آنجا از مرکز عملیات اورژانس سلامت سنگال در داکار بازدید کرد که از پیشگیری و تشخیص COVID-19 و پاسخ به آن و سایر بیماری های اولویت دار پشتیبانی می کند.

او همچنین از پروژه‌های کانادایی در Pikine و Thiès در کنار شرکای خود مانند یک مرکز مشاوره با هدف بهبود تغذیه و سلامت باروری دختران نوجوان و یک مدرسه ابتدایی که کلاس‌های تکمیلی را برای کودکانی که به دلیل همه‌گیری مجبور به ترک مدرسه شده‌اند برگزار می‌کند، بازدید کرد. . به دلیل کار شرکایی مانند یونیسف، پلن بین‌الملل، بین‌المللی تغذیه و کالج‌ها و مؤسسات کانادا، ما می‌توانیم از جهانی سالم‌تر و فراگیرتر حمایت کنیم.

وزیر ساجان در جریان سفر خود بیش از 83 میلیون دلار بودجه برای حمایت از پاسخ مداوم کووید-19 و توسعه حیاتی و برنامه های بهداشتی اعلام کرد.

این کمک‌ها از غنا و سنگال حمایت می‌کند، زیرا آنها از اثرات همه‌گیری بهبود می‌یابند، سیستم‌های بهداشتی را تقویت می‌کنند، دسترسی به برنامه‌ریزی خانواده با کیفیت بالا و مراقبت‌های بهداشتی جنسی و باروری را تضمین می‌کنند، از دسترسی بهتر به مواد غذایی مغذی، ترویج ایجاد شغل، تحریک رشد اقتصادی حمایت می‌کنند. و اقتصاد سبزتر را پیش ببرند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.