وزیر سابق خزانه داری هشدار داد که افزایش پیوندها بین خاورمیانه، روسیه و چین چالش بزرگی برای ایالات متحده است – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] لارنس سامرز، وزیر سابق خزانه داری آمریکا ابراز نگرانی کرده است که تعداد فزاینده ای از کشورها از جمله چین، روسیه و خاورمیانه در حال همسویی و کسب نفوذ جهانی هستند. “من فکر می کنم [it] او هشدار داد که چالش بزرگی برای ایالات متحده است. لری سامرز در مورد متحد شدن کشورها علیه

کد خبر : 346906
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۶:۳۰
وزیر سابق خزانه داری هشدار داد که افزایش پیوندها بین خاورمیانه، روسیه و چین چالش بزرگی برای ایالات متحده است – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

لارنس سامرز، وزیر سابق خزانه داری آمریکا ابراز نگرانی کرده است که تعداد فزاینده ای از کشورها از جمله چین، روسیه و خاورمیانه در حال همسویی و کسب نفوذ جهانی هستند. “من فکر می کنم [it] او هشدار داد که چالش بزرگی برای ایالات متحده است.

لری سامرز در مورد متحد شدن کشورها علیه ایالات متحده

لارنس سامرز وزیر سابق خزانه داری روز جمعه در تلویزیون بلومبرگ نسبت به جمع شدن تعداد فزاینده کشورها و کسب نفوذ جهانی علیه آمریکا ابراز نگرانی کرد. ایالت واشنگتن

سامرز در حال حاضر استاد دانشگاه چارلز دبلیو. الیوت در دانشگاه هاروارد است. او پیش از این به عنوان مدیر شورای اقتصاد ملی و وزیر خزانه داری ایالات متحده و همچنین اقتصاددان ارشد در بانک جهانی فعالیت می کرد.

او توضیح داد که تعداد فزاینده ای از کشورها در طرف مقابل ایالات متحده قرار گرفته اند و توضیح داد:

پذیرش رو به رشد تکه تکه شدن وجود دارد، و – شاید حتی نگران‌کننده‌تر – فکر می‌کنم این حس رو به رشد وجود دارد که ممکن است قطعه ما بهترین قطعه برای ارتباط با آن نباشد.

وزیر سابق خزانه داری به اشتراک گذاشت: «یکی از یک کشور در حال توسعه به من گفت: آنچه ما از چین به دست می آوریم یک فرودگاه است. آنچه ما از ایالات متحده دریافت می کنیم یک سخنرانی است.»

اخیراً لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا رئیس جمهور برزیل به چین سفر کرد و با رئیس جمهور چین شی جین پینگ دیدار کرد. لولا روز شنبه گفت که روابط برزیل با چین “فراتر از آن مرحله صادرات کالا” است. رئیس جمهور برزیل همچنین از کشورهای در حال توسعه خواست تا دلار آمریکا را به عنوان ارز ذخیره جهانی کنار بگذارند. چین همچنین اخیرا میانجیگری مذاکرات بین ایران و عربستان سعودی، دو رقیب بزرگ تولیدکننده نفت خاورمیانه را بر عهده گرفت. ایران و عربستان سعودی متعاقباً توافق کردند که روابط خود را بازگردانند و سفارت‌ها را هفت سال پس از قطع روابط بازگشایی کنند.

سامرز در مورد پیوندهای عمیق بین خاورمیانه و چین اظهار داشت:

من فکر می کنم آنچه در خاورمیانه در حال رخ دادن است… روابط دیپلماتیک با میانجیگری چین بین عربستان و ایران نمادی از چالشی بزرگ برای ایالات متحده است.

علاوه بر این، اعضای اوپک پلاس، از جمله عربستان سعودی و روسیه، اخیرا با کاهش تولید نفت خام موافقت کردند. اوپک پلاس گروهی متشکل از 23 کشور صادرکننده نفت است که به طور منظم برای تصمیم گیری در مورد میزان فروش نفت خام در بازار جهانی تشکیل جلسه می دهند.

این اقتصاددان افزود: ما در سمت درست تاریخ هستیم – با تعهدمان به دموکراسی، با مقاومت در برابر تجاوز در روسیه. او نظر داد:

اما در سمت راست تاریخ کمی تنها به نظر می رسد، زیرا کسانی که به نظر می رسد کمتر در سمت راست تاریخ هستند، به طور فزاینده ای در طیف وسیعی از ساختارها گرد هم می آیند.

سامرز افزود که دولت آمریکا باید به این چالش جدید رسیدگی کند. او هشدار داد: “اگر سیستم برتون وودز به شدت در سراسر جهان ارائه نشود، چالش های جدی و جایگزین های پیشنهادی وجود خواهد داشت.”

آیا با لری سامرز وزیر سابق خزانه داری موافقید که روابط رو به رشد خاورمیانه، چین و روسیه برای ایالات متحده نگران کننده است؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.